فروش انواع پسته دامغان _شرکت خشکبار شادیز

فروش انواع پسته دامغان

فروش انواع پسته دامغان _شرکت خشکبار شادیز انواع پسته درجه یک دامغان را بصورت عمده و بدون واسطه از تولید کننده  به فروش می رساند.

فروش انواع پسته دامغان

فروش پسته دامغان به عنوان یکی از مرغوب ترین پسته های ایرانی از رونق بالایی برخوردار است شهرستان دامغان واقع در استان سمنان از قطب های مهم تولید و فروش پسته در ایران است پسته های تولید شده در دامغان علاوه بر خندانی و طعم بسیار خوب ،مغز سبز رنگ و بسیار تردی دارد که سبب محبوبیت آن ها در بازارهای جهانی شده است ارقام مختلف پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و فندقی در این منطقه بصورت عمده تولید می شود علاوه بر این ارقام بومی نظیر پسته شاه پسند،پسته خنجری و پسته عباسعلی نیز در این شهرستان کشت می شود که از نظر کیفی بسیار مرغوب می باشند و از ارقام صادراتی ایران به شمار می آیند .

انس های مختلف پسته دامغان در بازا رهای سراسر کشور به فروش می رسد پسته دامغان بصورت خام و یا با فرآوری های متفاوت به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد.

هر ساله در فصل برداشت مشتریان بسیاری از جمله تجار اقدام به خریداری انواع پسته بصورت عمده از این منطقه می نمایند.منطقه دامغان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و شرایط جغرافیایی خوب ،محل مناسبی برای رشد و پرورش پسته در ایران می باشد سابقه کشت پسته در دامغان به سال های بسیار دور باز می گردد.

فروش انواع پسته درجه یک دامغان توسط شرکت شادیز بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه در سراسر ایران انجام می شود هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و یا فروش محصول با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته دامغانفروش انواع پسته دامغانفروش پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *