عمده گردو فارس با کیفیت عالی _شرکت بازرگانی شادیز

عمده گردو فارس

عمده گردو فارس با کیفیت عالی _شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی فارس را بصورت عمده و دست اول از تولید کننده  به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

عمده گردو فارس

گردو یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که مغز بسیار لذیذ و پر چربی دارد از مغز گردو در تهیه ی انواع غذاها،دسرها و خورش ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از گردو در مصارف دارویی و درمانی نیز استفاده می شود .

استان فارس یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گردو در ایران است بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور در استان فارس تولید می گردد انواع مختلف گردوی سنگی،گردو کاغذی،نوک کلاغی و سوزنی بصورت عمده در مناطق مختلف فارس تولید می گردد.

گردوی تولید شده در فارس طعم بسیار لذیذ و درصد چربی فراوانی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است شهرستان های نی ریز،داراب،بوانات،شیراز،استهبان و سپیدان از مناطق تولید کننده گردو در فارس می باشند.

هر ساله حجم بسیار زیادی از گردوهای تولید شده در این مناطق به کشورهای مختلف خارجی و بازارهای داخلی صادر می گردد.

گردوی فارس بصورت های مختلف در فروشگاه ها و بازار های ساسر کشور بصورت عمده و جزئی به فروش می رسد و همواره متقاضیان بسیار زیادی دارد.

گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب  امگا۳ است که به تقویت مغز کمک می کند.

بازرگانی شادیز در زمینه ی تهیه و توزیع مستقیم گردوی فارس بصورت عمده در ایران فعالیت می نماید در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

ادرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو با کیفیت فارسعمده گردو فارسگردو با کیفیت فارسگردو عمده فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *