گردو کاغذی درجه یک بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز

گردو کاغذی درجه یک بوانات

walnut and a cracked walnut isolated on the white background. with clipping path


گردو کاغذی درجه یک بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی اعلای بوانات را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

گردو کاغذی درجه یک بوانات

گردو پوست کاغذی بوانات یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع گردوی تولید شده در کشور است . گردوی بوانات از نظر کیفی در زمره ی گردوهای صادراتی مانند گردوی تویسرکان قرار می گیرد. شهرستان بوانات بزرگ ترین قطب تولید گردو در استان فارس است. مهم ترین مشخصه ی گردوی بوانات که سبب افزایش تقاضا و شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است عبارتند از:

پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز درشت و سفید رنگ

درصد چربی بالا

مناسب برای صادرت

طعم خاص و بی نظیر

سایز درشت

عرضه و تقاضای بالا

شهرستان بوانات از شهرهای شمالی و سردسیر استان فارس و بهترین مکان جهت کشت و پرورش گردو است. گردوی بوانات به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در کشور از گذشته تا به امروز همواره خواهان بسیاری دارد. گردوی بوانات به سایر استان ها مانند تهران،اصفهان،خوزستان،هرمزگان و کشورهای خارجی مانند کشورهای عربی،کشورهای همسایه و.. صادر می گردد.

گردو مهم ترین محصول کشاورزی استان فارس است و شهرستان بوانات به عنوان بزرگ ترین قطب تولید گردو از لحاظ کیفی و کمی در این استان شناخته شده است. گردو میوه ای بسیار مغذی و پر کاربرد است که به سبب دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد.ااین خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و سلامت مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده گردو کاغذی تازه و درجه یک بوانات را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به خریداران گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

گردو درجه یک بواناتگردو کاغذی بواناتگردو کاغذی درجه یک بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *