مرکز خرید بادام سنگی فارس _ شرکت خشکبار شادیز

مرکز خرید بادام سنگی فارس

مرکز خرید بادام سنگی فارس _ شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک تولید شده در استان فارس را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

مرکز خرید بادام سنگی فارس

بادام سنگی یکی از مرغوب ترین انواع بادام تولید شده در استان فارس و کشور است. درخت بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور تولید می شود. بادام سنگی از ارقام دیر گل است به همین دلیل بیشتر در مناطق معتدل و سردسیر مانند استان فارس و چهار محال بختیاری تولید می گردد. بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی بسیار بیشتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. پوست استخوانی این بادام همانطور که از نام آن پیداست بسیار ضخیم و مستحکم است.

بادام سنگی فارس به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد.

از مهم ترین ویژگی های بادام سنگی می توان موارد زیر را نام برد.

مغز پر چرب

طعم شیرین

قیمت مناسب تر

زمان ماندگاری بالا

حجم بالای تولید

مناسب برای آجیل

عرضه و تقاضای زیاد

موارد فوق از جمله ویژگی های این بادام هستند که سبب شهرت آن شده است. علاوه بر این بادام سنگی خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کم می کند. از بادام سنگی علاوه بر مصارف خوراکی به دلیل دارا بودن چربی فراوان در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیc به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش خشکبار ،عمده بادام سنگی درجه یک تولید شده در استان فارس را به صورت دست اول و با قیمتی فوق العاده به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

خرید بادام سنگیخرید بادام سنگی فارسمرکز خرید بادام سنگیمرکز خرید بادام سنگی فارسمرکز خرید بادام فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *