خرید پسته خشک امسالی کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته خشک امسالی

خرید پسته خشک امسالی کرمان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته تازه و خشک تولید شده در مناطق مختلف کرمان را با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

خرید پسته خشک امسالی کرمان

استان کرمان اصلی ترین و بزرگ ترین قطب تولید و فروش پسته در کشور است. بیشترین حجم و مرغوب ترین پسته تولید شده در کشور متعلق به این استان است. شهرهای رفسنجان،سیرجان،انار،زرند،شهر بابک و.. از جمله مناطق تولید کننده پسته در کرمان می باشند. انواع محتلف پسته با درجه کیفی بسیار بالا در این مناطق تولید می گردد.

انواع پسته تولید شده در کرمان عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته اوحدی

استان کرمان به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب مرعوب ترین و خوش طعم ترین انواع پسته را در کشور تولید می کند. پسته کرمان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. علاوه بر رونق بازار داخلی پسته کرمان میزان صادرات بالایی به کشورهای مختلف خارجی دارد.

هر ساله با شروع فصل برداشت پسته، بازار خرید و فروش پسته در کرمان اوج می گیرد. پسته کرمان متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم خریداران و تجار دارد. بهترین روش جهت خرید پسته مرغوب و تازه با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده است اما همه خریداران بنا به دلایل متعدد به این تولید کنندگان دسترسی ندارند. مجموعه خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر در کرمان بستری فراهم کرده تا خریداران بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته امسالیپسته خشک امسالیخرید پسته امسالی کرمانخرید پسته خشک امسالیخرید پسته خشک امسالی کرمانخرید پسته خشک کرمانخرید پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *