عرضه مستقیم پسته صادراتی رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

عرضه مستقیم پسته صادراتی رفسنجان

عرضه مستقیم پسته صادراتی رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته صادراتی رفسنجان را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

عرضه مستقیم پسته صادراتی رفسنجان

شهرستان رفسنجان اصلی ترین و بزرگ ترین قطب تولید پسته در استان کرمان است. این شهرستان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب مرغوب ترین انواع پسته را در کشور تولید می کند. معروف ترین انواع پسته رفسنجان عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

مهم ترین ویژگی پسته رفسنجان طعم بسیار عالی،خندانی و ظاهر لوکس آن است که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و خارجی شده است. حدود ۳۰ درصد از صادرات پسته کشور از رفسنجان است. رفسنجان قطب پسته ایران و دنیا است. شهرستان های نوق،فردوس،کشکوئیه،کبونر خان و .. از جمله مناطق تولید کننده پسته در رفسنجان می باشنذ.

فروش پسته و مغز پسته اعلا به صورت عمده و در حجم های بالا در این شهرستان انجام می شود. حجم بالای تولید و کیفیت محصول سبب شده تا اکثر تجار ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این منطقه تامین نمایند. پسته رفسنجان به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران همواره بازار داخلی و خارجی بسیار پر رونقی دارد

صادرات پسته رفسنجان به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای آسیایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس انجام می شود. صادرات یکی از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته درجه یک و صادراتی رفسنجان را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به خریداران عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته صادراتی رفسنجانعرضه پسته صادراتی رفسنجانعرضه مستقیم پسته رفسنجانعرضه مستقیم پسته صادراتی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *