فروش پسته اکبری اعلا صادراتی _ بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری اعلا صادراتی

فروش پسته اکبری اعلا صادراتی _ بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک و لوکس صادراتی را به صورت عمده و تناژی در کشور به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری اعلا صادراتی

پسته اکبری را می توان لوکس ترین پسته تولید شده در ایران نامید. این پسته با ظاهری کشیده،درشت و زیبا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از پسته اکبری در ایران غالبا برای صادرات به کشورهای لوکس پسند و برای مصارف آجیلی استفاده می شود.

پسته اکبری نسبت به دیگر انواع پسته سطح تولید کمتری دارد. یکی از دلایل بالا بودن قیمت آن نیز همین موضوع است. پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشانگر درشتی آن می باشد. علاوه بر ظاهر زیبا و کشیده این نوع پسته درجه خندانی بالا و مغز بسیار خوش طعمی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.

پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. بیشترین سطح زیر کشت پسته اکبری متعلق به کرمان و رفسنجان است. صادرات پسته اکبری به کشورهای کیفیت محور مانند امارات،قطر،کویت،بحرین،عمان و.. انجام می شود.

قیمت پسته اکبری با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد که عبارتند از:

انس پسته

رویت پسته

درجه خندانی

درصد توچین

درصد دهن بست

درصد دهن چفت

البته پارامترهای اقتصادی هم چون قیمت دلار،میزان عرضه و تقاضا،محل خرید پسته،میزان صادرات و .. نیز بر قیمت پسته تاثیر گذار است.

پسته اکبری به شکل های مختلف در بازار خرید و فروش می شود که شامل انواع زیر است:

پسته اکبری دستچین و توچین

پسته اکبری خندان

پسته اکبری آب خندان

پسته اکبری دهن بست

مجموعه بازرگانی شادیز از جمله شرکت های تامین کننده پسته اکبری در کشور به شمار می آید. بازرگانی شادیز هدف اصلی فعالیت خود را بر روی عرضه مستقیم و بدون واسطه متمرکز ساخته است.

خریداران محترم می توانند از طریق این مجموعه عمده پسته اکبری صادراتی را به صورت دست اول و با قیمت مناسب از تولید کننده اصلی خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط فروش با استفاده از راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری اعلا صادراتیپسته اکبری صادراتی اعلافروش پسته اکبری اعلافروش پسته اکبری اعلا صادراتیفروش پسته اکبری صادراتیفروش پسته اکبری صادراتی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *