خرید مغز گردوی ایرانی _ مجموعه خشکبار شادیز

خرید مغز گردوی ایرانی

خرید مغز گردوی ایرانی _ مجموعه خشکبار شادیز مغز گردوی درجه یک و تازه ایرانی را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید مغز گردوی ایرانی

مغز گردو یکی از محبوب ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند کلسیم،آهن،پتاسیم،فسفر،منیزیم و فیبر است که به سلامت و تقویت بدن کمک می کند.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است . این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مغز گردو در کیفیت های مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازار خرید و فروش می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است و قیمت بالاتر و ظاهر زیبا تری دارد.

قیمت مغز گردو

قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. رنگ سفید گردو حاکی از سلامت،تغذیه مناسب و بهداشت گردو است به همین دلیل مغز گردوی سفید با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد.

مغز گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند. مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا طعم و کیفیت آن کاهش پیدا می کند به همین جهت مجموعه شادیز مغز گردو را به صورت کاملا تازه به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردوخرید مغز گردو ایرانیخرید مغز گردوی ایرانیمغز گردوی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *