پسته کله قوچی ممتاز رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته کله قوچی ممتاز رفسنجان

پسته کله قوچی ممتاز رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته کله قوچی لوکس،خوش طعم و تازه رفسنجان را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

پسته کله قوچی ممتاز رفسنجان

پسته کله قوچی همانطور که از نام آن پیداست پسته ای گرد،درشت و تپل و رقیبی سرسخت برای دیگر انواع پسته نظیر پسته اکبری و احمد آقایی است. پسته کله قوچی به دلیل شباهت آن به سر قوچ به این اسم نام گذاری شده است. پسته کله قوچی علاوه بر درشتی درجه خندانی بالا و طعم بسیار لذیذی دارد.پسته کله قوچی به دلیل درشتی،خوش طعم بودن و معروف بودن قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پسته دارد و قیمت آن با پسته اکبری تفاوت چندانی ندارد.

پسته کله قوچی نمونه ای لوکس از پسته های ایرانی است که از آن بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود بیشترین حجم از این پسته در شهرستان رفسنجان و مناطق اطراف آن مانند نوق و کشکوییه کشت می شود.

پسته کله قوچی گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای لوکس پسند است. کشورهای عربی و ثروتمند از جمله خریداران بزرگ این نوع پسته می باشند. پوست استخوانی این پسته سفید مات و مغز آن قرمز رنگ است.انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد.

پسته فندقی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته فندقی دارد البته پسته کله قوچی درشت تر و بزرگ تر است هم چنین وزن بیشتری دارد. پسته کله قوچی جزو پسته های ممتاز و لاکچری به شمار می آید و گزینه مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد.

مجموعه خشکبار شادیز عمده پسته کله قوچی مرغوب رفسنجان را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی رفسنجانپسته کله قوچی ممتازپسته کله قوچی ممتاز رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *