خرید و فروش بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید و فروش بادام مامایی شهرکرد

خرید و فروش بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش انواع بادام و مغز بادام مامایی شهرکرد در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی شهرکرد از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود تولید می شود.

بادام مامایی مانند بادام سنگی پوست بسیار ضخیمی دارد. مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد. این نوع بادام بیشتر جنبه تجاری دارد و به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه و روسیه و.. صادر می گردد.

ویژگی های بادام مامایی

مغز درشت و شیرین

درصد چربی بالا

طعم بسیار عالی

درصد دوقلویی بالا

مناسب برای صادرات

مناسب برای آجیل

مواد مغذی فراوان

مغز بادام مامایی رنگ روشن و حالتی چروکیده دارد . مغز این بادام طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است. بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا این بادام هنوز در ایران شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد. از بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود . از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خرید بادام مامایی شهرکردخرید و فروش بادام ماماییخرید و فروش بادام مامایی شهرکردفروش بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *