توزیع گردو همدان به صورت عمده _ شرکت خشکبار شادیز

توزیع گردو همدان به صورت عمده

توزیع گردو همدان به صورت عمده _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تولید شده در همدان را به صورت مستقیم در سراسر کشور توزیع می نماید.

توزیع گردو همدان به صورت عمده

استان همدان یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گردو در کشور شناخته می شود. همدان به لحاظ آب و هوایی و اقلیمی محیط مناسبی جهت تولید و پرورش انواع گردو است. انواع مختلف گردو شامل گردوی پوست کاغذی،گردوی سنگی و.. در این استان با درجه کیفی بالا و به صورت عمده تولید می شود و به بازار عرضه می گردد.

شهرستان تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید گردو در استان همدان است که با تولید گردوهایی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در کشور شهرت دارد. پس از تویسرکان شهرهای ملایر،نهاوند و.. از مناطق تولید کننده گردو در این استان می باشند.

گردوهای تولید شده در همدان به دلیل برخورداری از آب و هوای سردسیری و کوهستانی از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی مرغوب می باشند به همین دلیل علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نظیر ترکیه و کشورهای عربی صادر می گردد.

از مهم ترین مشخصه های گردوی همدان پوست نازک،مغز سفید و پر چرب هم چنین طعم و عطر بی نظیر آن است که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است.

گردو میوه ای بسیار پر خاصیت با طعم مطبوع و لذیذ می باشد. مغز گردو منبع عظیمی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی معدنی مانند آهن،کلسیم،فسفر،پتاسیم و .. است. مغز گردو را غذای مغز می نامند اما نه به دلیل شباهت آن با مغز انسان بلکه به دلیل امگا۳ فراوان آن که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

توزیع انواع گردوی همدان به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مرکز در سراسر ایران انجام می شود.

لطفا جهت خرید و فروش عمده این محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

توزیع عمده گردو همدانتوزیع گردو همدانتوزیع گردو همدان به صورت عمدهگردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *