فروش مرغوب ترین بادام سامان _ بازرگانی شادیز

فروش مرغوب ترین بادام سامان

فروش مرغوب ترین بادام سامان _ بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام درختی تولید شده در شهرستان سامان را به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش مرغوب ترین بادام سامان

بادام مامایی سامان مرغوب ترین بادام درختی تولید شده در ایران به شمار می آید. بادام مامایی نمونه ممتاز بادام درختی است که از آن جهت صادرات به کشورهای مختلف خارجی استفاده می شود. بادام مامایی قیمت بالایی دارد از این رو مصرف داخلی چندانی ندارد و از آن بیشتر برای صادرات  استفاده می شود.

قطب اصلی تولید این بادام شهر سامان در استان چهار محال بختیاری است. این منطقه از نواحی حاشیه زاینده رود و محیطی مناسب جهت کشت و پرورش انواع بادام است. بادام مامایی تولید شده در سامان مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران و حتی جهان است.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و پوست بسیار مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد. مغز این بادام طعم شیرینی دارد و بسیار ترد می باشد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

صادرات بادام مامایی به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای متعدد خارجی نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات،کویت و.. انجام می شود. البته اصلی ترین خریدار بادام مامایی کشور هند است.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. بادام مامایی چربی بسیار فراوانی دارد از این رو از آن در تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

فروش مرغوب ترین بادام مامایی سامان به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب از طریق این مجموعه انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام سامانفروش بادام سامانفروش بادام مرغوب سامانفروش مرغوب ترین بادام سامانمرغوب ترین بادام سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *