بادام کاغذی استهبان استان فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام کاغذی استهبان

بادام کاغذی استهبان استان فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام کاغذی مرغوب استهبان را به صورت عمده به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

بادام کاغذی استهبان استان فارس

بادام پوست کاغذی یا منقا یکی از پر طرفدار ترین بادام های تولید شده در ایران است. از این بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به صورت تنقلات استفاده می شود.

بادام کاغذی در استان های مختلف از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری ،اصفهان و کرمان تولید می گردد. در این بین بادام کاغذی استان فارس به دلیل برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی مناسب از کیفیت بالاتری برخوردار است که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. شهرستان استهبان یکی از قطب های تولید کننده بادام کاغذی در فارس است. بادام این استان بسیار مرغوب و با کیفیت است و علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.

خصوصیات و ویژگی های بادام کاغذی

بادام کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار شکننده ای دارد و استفاده از آن آسان می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این بادام درصد بالای مغز به پوست آن است. درصد مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و سنگی نیز بیشتر است.

بادام کاغذی کیفیت عالی،طعم خوب و قیمت متعادلی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند. بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی جهت پذیرایی از مهمانان و گزینه ای عالی برای صادرات می باشد. تولید و صادرات بادام کاغذی بسیار سودمند است چرا که این بادام متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز بادام کاغذی مرغوب استان فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی استان فارسبادام کاغذی استهبانبادام کاغذی استهبان استان فارسبادام کاغذی استهبان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *