فروش پسته احمد آقایی دستچین _بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی دستچین

فروش پسته احمد آقایی دستچین _بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی عمده و دستچین را به فروش می رساند پسته احمد آقایی از بهترین پسته های تجاری در ایران است.

فروش پسته احمد آقایی دستچین

پسته احمد آقایی یکی از انواع پشته های تجاری در ایران است که در استان های کرمان،یزد و خراسان بصورت عمده کشت می شود پسته احمد آقایی از ارقام بادامی است این پسته ظاهری بلند و کشیده دارد .

پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته اکبری دارد اما از پسته اکبر ی کمی کوچکتر است و قیمت پایین تری دارد مغز پسته احمد آقایی رنگ قرمز و طعم بسیار بی نظیری دارد پوست استخوانی این پسته سفید روشن است رنگ مغز پسته احمد آقایی از سایر ارقام پسته خوشرنگتر است  تمامی این خصوصیات به علاوه درجه خندانی بالای این پسته سبب محبوبیت و افزایش تقاضای آن شده است .

پسته احمد آقایی دستچین شده کاملا یکدست است و قیمت بالاتری نیز دارد پسته احمد آقایی دستچین شده گزینه مناسبی جهت استفاده در آجیل بصورت خام و یا شور می باشد.

از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه ی خلال پسته استفاده می شود پسته احمد آقایی به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای عربی صادر می گردد.

قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بیشتر است به طور کلی پسته احمد آقایی قیمت متعادل و مناسبی دارد.

شرکت بازر گانی شادیز عمده پسته دستچین شده احمد آقایی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد کلیه ی محصولات بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی دستچینپسته دستچین احمد آقاییفر.ش پسته احمد آقایی دستچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *