صادرات گردو ایرانی عمده به ترکیه _ بازرگانی شادیز

صادرات گردو ایرانی عمده به ترکیه

صادرات گردو ایرانی عمده به ترکیه _ بازرگانی شادیز گردوی درجه یک ایرانی را به صورت عمده به کشور ترکیه و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات گردو ایرانی عمده به ترکیه

ترکیه از کشورهای همسایه ایران و یکی از اصلی ترین مقاصد صادراتی گردوهای ایرانی می باشد. فروش گردوی ایرانی در بازارهای این کشور از رونق بالایی برخوردار است.صادرات گردو به ترکیه بیشتر به صورت عمده انجام می شود و می توان از این طریق سود خوبی را به دست آورد.

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات آن را در دنیا به خود اختصاص داده است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار بی نظیر هستند و طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف دارند.

گردوهای درجه یک ایرانی انواع و کیفیت های مختلفی دارند که می توان آن ها را با قیمت مناسب خریداری نمود و از فواید بی شمار آن استفاده کرد.

صادرات گردو به ترکیه توسط شرکت های بازرگانی،مراکز معتبر و تجار ایرانی انجام می شود. صادرات گردو به ترکیه به روش های مختلفی انجام می شود و نوع عمده آن بسیار پر سود می باشد. هر ساله حجم بالایی از انواع گردو و مغز گردوهای ایرانی با بالاترین کیفیت به این کشور صادر می گردد.صادرات گردو ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارد و به رشد اقتصادی کشور کمک می کند.

گردو یکی از محبوب ترین انواع خشکبار است که خاصیت های بسیار زیادی دارد. گردو منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،فسفر،کلسیم،پتاسیم و .. است. مصرف گردو سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود و هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب ایرانی ررا به صورت مستقیم از تولید کننده و در کوتاه ترین زمان به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات عمده گردو به ترکیهصادرات گردو ایرانی به ترکیهصادرات گردو ایرانی عمده به ترکیهصادرات گردو به ترکیهصادرات گردو عمده به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *