صادرات گردو ایرانی به ترکیه _ بازرگانی شادیز

صادرات گردو ایرانی به ترکیه

صادرات گردو ایرانی به ترکیه _ بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده خشکبار انواع گردوی مرغوب ایرانی را به ترکیه و سایر کشورها صادر می نماید.

صادرات گردو ایرانی به ترکیه

ترکیه یکی از اصلی ترین خریداران گردوی ایرانی است گردوی درجه یک از طریق میزان مواد مغذی،چربی و طعم آن از سایر انواع گردو شناخته می شود گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه،چربی و مواد مغذی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از کشورهای مختلف خارجی دارند

گردوهای ایرانی به دلیل برخورداری از آب و هوا و شرایط جغرافیایی مناسب میزان چربی بالا و کیفیت بالایی دارند و به صورت مغز و. با پوست به بازارهای خارجی صادر می گردند کشور ایران سومین تولید کننده بزرگ گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است .

گردو در ایران بیشتر در استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تولید می گردد انواع گردوهای ایرانی شامل گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای،گردو ماکویی و گردو نوک کلاغی است هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

بازار فروش گردو در ترکیه از رونق بالایی برخوردار است انواع گردوی سبز و خشک به خوبی در این کشور به فروش می رسد و این زمینه را برای صادرات گردوی ایرانی به این کشور فراهم ساخته است. مغز گردو بیشتر به صورت عمده به ترکیه صادر می گردد.گردوی ممتاز ایرانی یکی از بهترین گزینه ها جهت صادرات به این کشور همسایه است.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا امگا۳ فراوانی دارد و به تقویت حافظه هم چنین بهبود عملکرد مغز کمک فراوانی می کند مصرف مغز گردو حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را تامین می نماید.

بازرگانی شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و آغاز فعالیت های تجاری خود با شما می باشد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردو ایرانیصادرات گردو ایرانی به ترکیهصادرات گردو به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *