صادرکننده پسته، خرما و زعفران به قطر

صادرکننده پسته، خرما و زعفران به قطر

صادرکننده پسته، خرما و زعفران به قطر _ مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده انواع خشکبار در ایران فعالیت می نماید.

صادرکننده پسته، خرما و زعفران به قطر

کشور قطر از مهم ترین مقاصد صادراتی محصولات کشاورزی و خشکبار ایرانی از جمله پسته، خرما و زعفران مرغوب ایرانی محسوب می شود. انواع این خشکبار توسط مجموعه های تامین کننده و صادر کننده ایرانی در حجم عمده به این کشور صادر می گردد.

قطر از همسایگان جنوبی ایران است و همانند ایران ساختار اقتصادی متکی به منابع عظیم سوختی خود دارد. قطر یکی از کشورهای ثروتمند جهان و با کمترین محدودیت مالی است از این رو تمایل به خرید محصولات لوکس و با کیفیت دارد.

تجارت با قطر یکی از فرصت های بی نظیر برای صادر کنندگان ایرانی است و از آنجایی که کشور ایران پتانسیل بسیار خوبی در زمینه تامین مواد غذایی و محصولات کشاورزی دارد تولیدکنندگان و صادر کنندگان محصولات غذایی و کشاورزی  به خوبی می توانند از این فرصت پیش رو برای صادرات محصولاتشان به کشور قطر استفاده نمایند.

مهم ترین کالاهای صادراتی از ایران به قطر

مهم ترین کالاهای صادراتی از ایران به قطر

مواد و محصولات غذایی نظیر پسته، خرما، زعفران، کشمش و..از مهم ترین کالاهای صادراتی ایران به کشور قطر بوده که هر ساله در حجم بالا توسط شرکت های صادر کننده ایرانی به بازار این کشور ارسال می گردد.

پسته خرما و زعفران از جمله محصولات با ارزش تغذیه ای بسیار بالا و لوکس ایرانی محسوب می شود از این رو متقاضیان بسیاری در کشورهای مختلف از جمله قطر دارد.  نکته قابل توجه این است که همه این محصولات از استراتژیک های کشاورزی ایران هستند که تقریبا تولیدکننده دیگری در دنیا توانایی رقابت با نمونه های ایرانی آن را ندارد.

با وجود رقبای متعدد دیگری هم چون چین، آمریکا و .. در بازار قطر،انواع پسته،خرما،زعفران و دیگر انواع خشکبار ایران توسط صادر کننده های ایرانی به این کشور صادر می شود زیرا به علت وجود تولیدات کیفیت پایین تر آن در بازار تقاضا برای نمونه های تولید ایران بالاست.

یکی دیگر از دلایل افزایش صادرات محصولات ایرانی به کشور قطر همسایگی کشور قطر با ایران و وجود مرزهای دریایی زیاد است. نزدیکی کشورها و وجود مرز مشترک نقطه قوتی برای صادرات کالا به این کشور همسایه است.

ارسال خشکبار ایران به قطر توسط شرکت شادیز

ارسال خشکبار ایران به قطر توسط شرکت شادیز

مجموعه تولیدی خشکبار شادیز به عنوان تامین کننده و صادر کننده دست اول خشکبار ایران در بازار های جهانی شناخته می شود.

قطر یکی از کشور هایی است که خشکبار ایران در آن محبوبیت زیادی دارد و اغلب ارسال کالا از ایران به آن از راه های دریایی و هوایی ارسال می شود.

بازرگانان قطر به عنوان یکی از خریدار های عمده خشکبار و محصولات کشاورزی ایران تمایل دارند که محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنند.

شرکت بازرگانی شادیز؛ به عنوان صادر کننده خشکبار ایران نظیر پسته، خرما ، زعفران و سایر خشکبار ایرانی، انواع این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت عالی به کشور قطر ارسال می نماید.

“لازم به ذکر است که انواع مجوزهای صادراتی و بهداشتی لازم جهت صادرات محصول به قطر توسط مجموعه شادیز از سازمان مربوطه اخذ می گردد.″

جهت سفارش محصول و دریافت قیمت محصولات می توانید با واحد فروش خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

تماس با ما

 

آجیل و خشکبارپسته

ارسال خشکبار ایران به قطربازرگانی خشکبار شادیزبازرگانی صادر کننده پستهپستهپسته شادیزخرما ایرانیخرمای ایرانیخشکبار ایرانزعفرانزعفران ایرانیزعفران شادیزشرکت پسته شادیزشرکت صادر کننده خرماشرکت صادر کننده خشکبار شادیزصادر کننده پستهصادر کننده پسته به قطرصادر کننده پسته و خرماصادر کننده خرماصادر کننده خرما به قطرصادر کننده خشکبار به قطرصادر کننده زعفرانصادر کننده زعفران به قطرصادرات خرماصادرات خرما به قطرصادرات خشکبار به قطرصادرات زعفرانصادرات زعفران به قطرصادرکننده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *