نمایندگی فروش بادام مامایی عمده در دهلی _ هند

نمایندگی فروش بادام مامایی عمده در دهلی _ هند

نمایندگی فروش بادام مامایی عمده در دهلی _ هند / نمایندگی فروش خشکبار شادیز در کشور هند عرضه کننده بادام مامایی ایران با قیمت های مناسب و کیفیت درجه یک است.

نمایندگی فروش بادام مامایی عمده در دهلی _ هند

برای خرید بادام مامایی در حجم عمده برای بازار هند و دهلی بهترین گزینه خرید مستقیم از ایران و نمایندگی های فعال شرکت های واردکننده از ایران می باشد.

نمایندگی فروش خشکبار و بادام مامایی شادیز مرغوب ترین و بهترین نوع از این محصول را به صورت عمده در بازار دهلی با قیمت بسیار مناسبی ارائه می نماید.

بادام مامایی که به آن «بادام  مامرا » نیز می گویند نوعی خاص از بادام تولیدی ایران است. این نوع بادام تنها در ایران تولید می گردد اما به صورت محدود تر در افغانستان نیز تولید می شود.

بادام مامایی ایران به دلیل داشتن روغن غنی و طعم عالی در سراسر جهان مشهور است. مامرا ایرانی بارها با مامرا افغانی مقایسه می شود و به عقیده بسیاری از مردم مامرا ایرانی بسیار بهتر از همتایان افغانی خود است.

بادام مامایی ایرانی طعم شیرین، اندازه درشت و رنگ روشنی دارد. این نوع بادام از محصولات ارگانیک ایرانی به شمار می آید و خواص تغذیه ای بسیار زیادی دارد. بادام مامرا سرشار از پروتئین، کلسیم، فیبر، انواع ویتامین ها و منیزیم هستند.

بادام مامایی ایرانی از جمله محصولاتی است که در کشور های مختلف و به ویژه کشور هند از سرانه مصرف بسیار بالایی برخوردار می باشد.  استفاده از بادام مامایی بدان جهت است که این محصول از خواص بسیار مفیدی برای بدن برخوردار می باشد و همین عامل سبب شده تا بسیاری از افراد از این محصول استفاده نمایند.

بازار صادرات  بادام مامایی به دهلی و در کل کشور هند بسیار پر رونق است و این کشور در حجم عمده خریدار خشکبار ایرانی می باشد فلذا مجموعه شادیز با نمایندگی های فعال در زمینه صادرات و فروش این محصول به بازار هند آماده ارائه خدمات تامین برای خریداران این کشور هستند.

قیمت روز بادام مامایی شرکت شادیز

قیمت روز بادام مامایی شرکت شادیز

همانطور که گفته شد بادام مامایی یکی از انواع منحصر به فرد و با کیفیت بادام است از همین رو قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع بادام درختی دارد.

روش دسته بندی گرید های مختلف این محصول بر اساس سایز و اندازه  آن است. قیمت بادام مامایی نیز با توجه به سایز آن محاسبه می گردد بدین معنی که هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد.

گرید های متعدد بادام مامایی با قیمت های بسیار رقابتی توسط شرکت بازرگانی شادیز در  هند و کشور های مختلف آسیایی و اروپایی به فروش می رسد:

(۸۰-۹۰) دانه / ۱۰۰ گرم یا ۵A
(۹۰-۱۰۰) دانه / ۱۰۰ گرم یا A4
(۱۰۰-۱۰۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا ۳A
(۱۱۰-۱۱۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا ۲A
(۱۲۰-۱۲۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا A
(۱۳۰-۱۳۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا ES
(۱۵۰ تا) دانه / ۱۰۰ گرم یا Mini

برای اطلاع از قیمت روز انواع بادام مامایی می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

بادام مامایی

بادام ایرانیبادام ماماییبادام مامایی شادیزبادام مامایی عمدهبادام مامرافروش بادامفروش بادام ایرانی در دهلیفروش بادام در دهلیفروش بادام در دهلی هندفروش بادام در هندفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی در دهلیفروش بادام مامایی در هندفروش بادام مامرافروش خشکبار در دهلیفروش عمده باداممامرا ایرانینمایندگی فروش بادام مامایینمایندگی فروش بادام مامایی در دهلینمایندگی فروش بادام مامایی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *