فروش عمده بادام مامایی چهار محال _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام مامایی چهار محال

فروش عمده بادام مامایی چهار محال _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی چهار محال و شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام مامایی چهار محال

فروش عمده بادام مامایی چهار محال بختیاری به عنوان یکی از مرغوب ترین و تجاری ترین بادام درختی تولید شده در کشور از رونق بالایی برخوردار است. بادام مامایی یکی از بهترین و خوش طعم ترین انواع بادام ایرانی است که در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های سامان و بن قطب های اصلی تولید بادام مامایی در کشور می باشند.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. این نوع بادام طعم شیرین و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد و تنها بادامی است که درصد تلخی آن صفر می باشد.

مغز بادام مامایی رنگ روشن و حالتی چروکیده دارد. این محصول بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،امارات،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد. کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی است. بادام مامایی در هند با نام بادام مامرا شناخته می شود.بادام مامایی مصرف داخلی بسیار پایینی دارد زیرا هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.از بادام مامایی به صورت های مختلف در صنایع غذایی،دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

به طور کلی بادام مامایی مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران و حتی جهان است. این محصول طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف عربی و حوزه خلیج فارس،کشورهای آسیایی ،اروپایی و .. دارد.

شرکت بازرگانی شادیز عمده بادام مامایی چهار محال بختیاری را به صورت مستقیم و بی واسطه برای مشتریان داخلی و خارجی تامین می نماید.

مجموعه شادیز توانایی تامین محصول به میزان نامحدود را برای مشتریان دارا می باشد.

هم اکنون جهت خرید،فروش و یا صادرات این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی چهار محالعمده بادام مامایی چهار محالفروش بادام مامایی چهار محالفروش عمده بادام چهار محالفروش عمده بادام ماماییفروش عمده بادام مامایی چهار محال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *