مرکز خرید بادام سنگی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

مرکز خرید بادام سنگی عمده

مرکز خرید بادام سنگی عمده _ شرکت خشکبار شادیز از مراکز اصلی خرید و فروش بادام سنگی درجه یک ایرانی به صورت عمده در کشور می باشد.

مرکز خرید بادام سنگی عمده

بادام سنگی یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین انواع بادام درختی در ایران است. بادام سنگی از نوع سخت پوست بادام های ایرانی است.

این نوع بادام به دلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان تر میزان تقاضای بالایی دارد. درخت بادام سنگی از درختان مقاوم در برابر خشکی هوا و کم آبی است از این رو در مناطق مختلف کشور به صورت دیم نیز کشت می شود. مغز بادام سنگی طعم شیرین و لذیذ،چربی فراوان و خواص مغذی بسیار بالایی دارد که سبب افزایش مصرف آن شده است.

از مغز بادام سنگی در انواع آجیل ها و به صورت خلال شده،پودر،و خرد شده به عنوان طعم دهنده و افزودنی در تهیه انواع غذاها و دسرها استفاده می شود. همانطور که گفتیم بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام درختی دارا می باشد به همین دلیل مغز آن نیز قیمت ارزان تری نسبت به سایر انواع مغز بادام دارد. بیشترین میزان تقاضای مغز بادام در کشور نیز متعلق به مغز بادام سنگی است.

بادام سنگی علاوه بر فروش داخلی پر رونق، میزان تقاضای بالایی نیز از سوی کشورهای خارجی مختلف دارد. بادام سنگی بیشتر به کشورهای همسایه و همجوار ایران صادر می گردد. صادرات بادام سنگی از تجارت های بسیار پر سود هم برای فروشنده و هم برای خریدار است.

بادام سنگی در  استان های مختلف ایران از جمله چهار محال بختیاری،فارس،اصفهان،کرمان،همدان،مرکزی،خراسان و .. به صورت عمده تولید می گردد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش بادام در کشور، این محصول را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

خرید بادام سنگی عمدهمرکز خرید بادام سنگیمرکز خرید بادام سنگی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *