فروش عمده پسته صادراتی احمد آقایی رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته صادراتی احمد آقایی

فروش عمده پسته صادراتی احمد آقایی رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی رفسنجان را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش عمده پسته صادراتی احمد آقایی رفسنجان

شهرستان رفسنجان در استان کرمان به عنوان مهد تولید پسته در ایران شناخته می شود. سابقه کشت پسته در رفسنجان به بیش از چند هزار سال می رسد که نشان دهنده شرایط مناسب برای کشت پسته در این منطقه است.

انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته احمد آقایی به صورت عمده و با بالاترین کیفیت در این شهرستان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته احمد آقایی یکی از با کیفیت ترین ارقام پسته تولید شده در ایرا به شمار می آید. پسته احمد آقایی جزو پسته های بادامی به شمار می آید و ظاهری کشیده دارد. این پسته در بازارهای جهانی با نام long pistachio شناخته می شود.

پسته احمد آقایی یکی از زیبا ترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران است. پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ است که سبب زیبایی و بازار پسندی آن شده است. پسته احمد آقایی را سلطان مزه می نامند. زیرا طعم بسیار خاص و بی نظیری دارد. بیشترین شهرت پسته احمد آقایی به دلیل طعم عالی آن است.

از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود. پسته احمد آقایی علاوه ب کیفیت بالا قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن در داخل و خارج از کشور شده است.

پسته احمد آقایی صادرات پر رونقی به کشورهای قیمت محور مانند هند دارد. البته از انس های درشت این نوع پسته برای صادرات به کشورهای کیفیت محور نیز استفاده می شود.

پسته احمد آقایی در مناطق مختلف ایران تولید می گردد اما پسته احمد آقایی رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

انواع پسته احمد آقایی

انواع پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان عبارتند از:

پسته احمد آقایی دستچین و توچین

پسته احمد آقایی خندان

پسته احمد آقایی آب خندان

پسته احمد آقایی دهن بست

شرکت شادیز با عرضه بدون واسطه،مرغوب ترین انواع پسته احمد آقایی را با قیمت مناسب به خریداران و تجار محترم عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:www.shadizva.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

پسته احمد آقایی صادراتیپسته صادراتی احمد آقایی رفسنجانفروش پسته احمد آقایی صادراتیفروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجانفروش عمده پسته صادراتی احمد آقاییفروش عمده پسته صادراتی احمد آقایی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *