خرید مستقیم عمده بادام محب شهرکرد _ بازرگانی شادیز

خرید مستقیم عمده بادام محب شهرکرد

خرید مستقیم عمده بادام محب شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام محب پوست کاغذی شهرکرد را بصورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

خرید مستقیم عمده بادام محب شهرکرد

بادام محب شهرکرد یکی از با کیفیت ترین و خاص ترین انواع بادام تولید شده در ایران است. بادام محب نسبت به دیگر انواع بادام درختی پوست نازک تر و مغز درشت تری دارد. بادام محب که با نام بادام پوست کاغذی یا بادام سفید نیز شناخته می شود از ان برای مصارف آجیلی و صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

بادام محب در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب اصلی خرید و فروش بادام محب است. شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام محب شهرکرد را به صورت مستقیم و بدون واسطه از لحاظ قیمت در حجم عمده به خریداران ارائه می نماید.

خرید مستقیم عمده بادام محب شهرکرد

خصوصیات بادام محب

همانطور که گفتیم بادام محب پوست بسیار نازکی نسبت به دیگر انواع بادام دارد. از این رو به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است. مغز این بادام بسیار ترد و شیرین است هم چنین ارزش غذایی بالایی دارد. از بادام محب به صورت خام شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف استفاده می شود.

از مهم ترین مزیت های بادام محب درصد بالای مغز به پوست آن نسبت به دیگر انواع بادام با پوست است از این رو خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به داخل بادام و حفظ کیفیت و بهداشت مغز آن می شود. از طرفی نیز زمان ماندگاری بالا تری دارد.

بادام محب علاوه بر فروش داخلی پر رونق از حجم صادرات بسیار خوبی نیز برخوردار است. به طور کلی بادام محب یکی از لوکس ترین انواع خشکبار ایرانی و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در آجیل،پذیرایی از مهمانان و صادرات به کشورهای خارجی است.

شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین مراکز تولید و فروش بادام محب در ایران است. خریداران محترم می توانند این محصول را در حجم های بالا و با قیمت بسیار مناسب از شرکت شادیز خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید مستقیم بادام شهرکردخرید مستقیم بادام محبخرید مستقیم بادام محب شهرکردخرید مستقیم عمده بادام محب شهرکردعمده بادام محب شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *