خرید بادام مامایی مرغوب سامان _ بازرگانی شادیز

خرید بادام مامایی مرغوب سامان

خرید بادام مامایی مرغوب سامان _ بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب سامان را، با بهترین قیمت به خریداران محترم در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید بادام مامایی مرغوب سامان

بادام مامایی سامان،یکی از انواع بادام مرغوب ایرانی است که طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف خارجی دارد. این نوع بادام ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و علاوه بر مصارف خوراکی از آن در صنایع مختلف نیز استفاده می شود.

بادام مامایی در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در این استان محسوب می شود. هر ساله حجم زیادی از بادام مامایی در این منطقه تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. بادام مامایی به دلیل کیفیت بالا،قیمت بالایی دارد. از این رو فروش داخلی چندانی ندارد و بیشتر از آن برای صادرات استفاده می شود. کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی از ایران است.

مشتریان گرامی می توانند مرغوب ترین بادام مامایی سامان را بصورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از ارقام دیر گل بادام است اما میوه ی آن زود رس می باشد. پوست چوبی این بادام بسیار ضخیم است و به سختی شکسته می شود. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. طعم این بادام صد در صد شیرین است و تلخی ندارد. مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بیشترین حجم بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و بن تولید می گردد. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیزT مرغوبترین انواع بادام درختی از جمله بادام مامایی را در کشور تولید می نماید.

بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و اغلب به صورت مغز شده به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند،ترکیه،روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات بادام مامایی در ایران به شمار می آید. این مجموعه مرغوبترین انواع بادام مامایی سامان را با قیمت های رقابتی به صادر کنندگان و تجار در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی مرغوب سامانخرید بادام مامایی مرغوب سامانخرید بادام مرغوب سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *