صادرات پسته خندان به مصر _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته خندان به مصر

صادرات پسته خندان به مصر _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خندان و با کیفیت ایرانی را به کشور مصر و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات پسته خندان به مصر

مصر یکی از کشورهای شمال آفریقا و عرب زبان است و یکی از مقاصد صادراتی پسته های خندان ایرانی به شمار می آید.انواع پسته خندان و مغز پسته ایرانی به صورت فله و بسته بندی شده به این کشور صادر می گردد.

عمده مصرف پسته در این کشور جهت صنعت شیرینی پزی،بستنی سازی و شکلات سازی است. کشور چین به دلیل گردشگر بالا و صنعت شکلات و شیرینی سازی فعال از مصرف پسته و مغز پسته بالایی برخوردار است. صادرات پسته به آفریقا و کشورهای آفریقایی مانند مصر از رونق بالایی برخوردار است.

کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا است. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا و طعم بسیار عالی طرفداران بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند. صادرات این محصول از ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ۷۰ کشور دنیا انجام می شود.

معروف ترین انواع پسته های صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

هر یک از انواع پسته با انس های متنوع و یا به صورت مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد و درآمد های ارزی بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

گروه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان تامین کننده و صادر کننده دست اول انواع پسته در ایران،این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب به بازارهای مصر صادر می نماید.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

هم اکنون می توانید با ما در ارتباط باشید:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پسته به مصرصادرات پسته خندانصادرات پسته خندان به مصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *