بادام درجه یک درختی عمده و خام _بازرگانی شادیز

بادام درجه یک درختی عمده

بادام درجه یک درختی عمده و خام _بازرگانی شادیز توزیع کننده انواع بادام درختی عمده با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر ایران می باشد.

بادام درجه یک درختی عمده

بادام از معروف ترین آجیل های ایرانی در دنیا است که علاوه بر طعم دلپذیر خواص مغذی بسیار زیادی دارد بادام درختی سازگار با هوای گرم است و مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم نیز به خوبی رشد می کند میوه ی بادام دارای دو پوسته،یک پوسته سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوسته استخوانی که مغز بادام در آن قرار دارد بادام از میوه هایی است که بصورت سبز نیز برداشت می شود به بادام سبز چغاله می گویند مغز بادام سرشار از چربی های مفید و مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که از مواد ضروری برای سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری ها به شمار می آید بادام های مرغوب و درجه یک مغز پرچرب،مغز درشت و خوش طعمی دارند از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود روغن بادام را به منظور استفاده در مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می کنند.

انواع بادام درختی

بادام های درختی انواع مختلفی دارند و به دو دسته ی بادام تلخ و بادام شیرین تقسیم می شوند بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد و از آن در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی استفاده می شود بادام های شیرین شامل بادام سنگی،بادام مامایی و بادام کاغذی می باشد.

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوسته ی بسیار محکمی دارد و برای بیرون آوردن مغز بادام باید آن را شکست این نوع بادام از متداول ترین نوع بادام است که از مغز آن جهت استفاده در آجیل و یا تهیه روغن از آن استفاده می شود.

بادام مامایی از با کیفیت ترین بادام های ایرانی است مغز این بادام از بادام سنگی درشت تر و با کیفیت تر است و پوسته آن نیز همانند بادام سنگی سفت و محکم است منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری می باشد.

بادام پوست کاغذی که به بادام منقا نیز معروف است از محبوب ترین نوع بادام درختی است و پوسته ی نازکی دارد که براحتی شکسته می شود درصد بالای مغز به پوست از مزیت های این بادام است  بادام کاغذی میزان صادرات و تقاضای بالایی دارد.

شرکت تجاری شادیز انواع بادام درجه یک درختی را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درجه یک خامبادام درجه یک درختیبادام درجه یک عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *