عمده گردوی تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز

عمده گردوی تویسرکان

عمده گردوی تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تولید شده در تویسرکان را بصورت عمده و بدون واسطه در سراسر ایران به فروش می رساند.

عمده گردوی تویسرکان

گردوی تویسرکان یکی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در ایران است شهرستان تویسرکان قطب بزرگ تولید و فروش گردو در استان همدان و ایران می باشد گردوی تولید شده در تویسرکان مغز درشت،سفید و میزان چربی بالایی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است .

شهرستان تویسرکان با برخورداری از آب و هوا و خاک خوب گردوهایی با کیفیت بسیار بالا  تولید می کند که به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در جهان معرفی شده است تویسرکان به پایتخت گردو در ایران معروف است انواع مختلف گردوی سنگی و گردوی پوست کاغذی بصورت عمده در این شهرستان تولید می گردد و به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای مختلف خرید و فروش می شود.

گردوی تولید شده در تویسرکان نیز مانند سایر گردوها با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد البته نوع درجه یک آن میزان تقاضای بالاتری دارد.

گردو یا چهار مغز میوه ای گرد است که مغز آن مصرف خوراکی دارد مغز گردو سرشار از اسیدهای چرب،مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین مغز های خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

مجموعه خشکبار شادیز عمده گردوی تولیدی تویسرکان را بصورت دست اول با کیفیت و قیمت مناسب به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردوی تویسرکانگردوی تویسرکانگردوی عمده تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *