مرکز اصلی فروش گردو آذرشهر _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز اصلی فروش گردو آذرشهر

walnut and a cracked walnut isolated on the white background. with clipping path


مرکز اصلی فروش گردو آذرشهر _ شرکت بازرگانی شادیز از عرضه کنندگان برتر گردوی آذرشهر به صورت عمده و بی واسطه در کشور به شمار می آید.

مرکز اصلی فروش گردو آذرشهر

گردوی آذرشهر از جمله گردوهای درجه یک تولید شده در ایران می باشد که با طعم و مرغوبیت بسیار عالی رضایت مشتریان بسیاری را در کشور کسب کرده است.

شهرستان آذرشهر به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز منطقه ای عالی برای پرورش گردو در کشور به شمار می رود. گردوهای تولید شده در آذرشهر به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

ویژگی های اصلی گردوی ممتاز آذرشهر عبارتند از:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز درشت و روشن

طعم لذیذ و مطبوع

چربی فراوان

حجم تولید بالا

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

قیمت مناسب

گردوهای درجه یک تولید شده در آذرشهر به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف نظیر ترکیه،روسیه،امارات،قطر،کویت،عمان و .. صادر می گردد. گردو میوه ای پر خاصیت و لذیذ است که به سبب دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در صنایع غذایی،دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،امگا۳ و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و .. است. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که به سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان کمک می کند.

گردو از درختانی است که در مناطق معتدل و کوهستانی به خوبی رشد می کند. گردو از درختان بسیار مرتفع است که ارتفاع آن به ۳۰ متر نیز می رسد. علاوه بر میوه از چوب،ریشه،ساقه و برگ درخت گردو در صنایع مختلف استفاده می شود. شهرستان آذرشهر به دلیل تولید گردو، با کیفیت و طعم بسیار عالی یکی از مهم ترین قطب های تولید کننده گردو در کشور به شمار می رود.

مرکز بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی مرغوب آذرشهر را به صورت مستقیم، جهت فروش داخلی و خارجی برای مشتریان تامین می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو آذرشهرمرکز اصلی فروش گردو آذرشهرمرکز فروش گردو آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *