فروش عمده بادام شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده بادام شهرکرد

فروش عمده بادام شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام درجه یک شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام شهرکرد

شهرکرد قطب اصلی تولید بادام درختی در استان چهار محال بختیاری و کشور است. انواع مختلف بادام درختی با درجه کیفی بالا و به صورت عمده در استان چهار محال بختیاری تولید می شود و به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

انواع بادام مرغوب شهرکرد:

بادام مامایی

بادام محب کاغذی

بادام ربیع

بادام سنگی

بادام شاهرودی

هر یک از انواع بادام به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود. بیشترین شهرت استان چهار محال بختیاری در زمینه تولید و فروش بادام مامایی است. این بادام تنها در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد و از ارقام صادراتی و مهم بادام به شمار می آید.

آب و هوا و خاک حاصلخیز شهرکرد محیط مناسبی جهت پرورش و کشت انواع بادام درختی است. بادام های تولید شده در شهرکرد از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همواره متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارند.

صادرات بادام چهار محال بختیاری به کشورهایی هم چون هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی انجام می شود و ارزآوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

انواع بادام و مغز بادام تولید شده در استان چهار محال توسط فروشنده ها و شرکت های مختلف در ایران به خریداران عرضه می گردد. اما مانند دیگر محصولات بهترین روش برای خرید بادام با کیفیت و قیمت مناسب نیز خرید محصول به صورت مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای کلیه خریداران فراهم ساخته است.

مشتریان عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را به هر میزان از طریق این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند.

کلیه محصولات به صورت کاملا تضمینی و با قیمت منصفانه ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام شهرکردعمده بادام شهرکردفروش بادام شهرکردفروش عمده بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *