فروش عمده پسته خام کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده پسته خام کرمان

فروش عمده پسته خام کرمان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته خام و درجه یک کرمان را بی واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش عمده پسته خام کرمان

استان کرمان اصلی ترین قطب تولید و فروش پسته در کشور است. این استان به سبب برخورداری از آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب محیط مناسبی جهت کشت و پرورش انواع پسته اس. پسته های تولید شده در کرمان از لحاظ طعم،چربی،رنگ و کیفیت بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی دارند.

انواع مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در نقاط مختلف این استان تولید می گردد. شهرهای رفسنجان،سیرجان،زرند،انار،شهر بابک و.. از قطب های تولید کننده پسته در این استان می باشند.

میزان عرضه و تقاضای پسته در کرمان از رونق بسیار بالایی برخوردار است. هر ساله در فصل برداشت فروش عمده پسته در کرمان اوج پیدا می کند. خریداران و تجار بسیاری محصول مورد نیاز خود را از این استان تامین می نمایند. بهترین روش جهت خرید پسته کرمان با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده است اما همه خریداران به این منابع دسترسی ندارند. لذا مجموعه شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان این محصول بستری فراهم ساخته تا مشتریان عزیز بتواند محصول خود را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته خام کرمانفروش پسته کرمانفروش عمده پسته خام کرمانفروش عمده پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *