تامین کننده بادام در فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز

تامین کننده بادام در فارس

تامین کننده بادام در فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام درختی از جمله بادام سنگی و بادام محب فارس را بدون واسطه به فروش می رساند.

تامین کننده بادام در فارس

استان فارس بزرگ ترین قطب تولید کننده بادام در کشور است. شرایط مناسب آب و هوایی و اقلیمی فارس سبب تولید انواع بادام درختی با کیفیت بسیار بالا در این منطقه شده است.

معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در فارس عبارتند از بادام سنگی و بادام محب یا پوست کاغذی.شهرهای شیراز،نی ریز،بوانات،استهبان،داراب و.. از جمله مناطق تولید کننده بادام در فارس هستند. حجم تولید بادام در این استان بسیار زیاد است از طرفی قیمت فروش بادام در استان فارس نسبت به سایر مناطق مناسب تر و  مقرون به صرفه تر است از همین رو خرید و فروش بادام بیشتر به صورت عمده انجام می شود.

مزیت های بادام فارس

طعم شیرین

درصد چربی بالا

قیمت مناسب

حجم بالای تولید

درشت و خوش طعم

مناسب برای صادرات و مصرف داخلی

خواص و ویژگی های بادام

بادام میوه ای ارزشمند و بسیار مقوی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. بادام میوه ای دو پوسته ای است یک پوست سبز رنگ و نرم بیرونی که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز بادام در آن جای دارد. مغز بادام با یک پوست بسیار نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید رنگ و روغنی تشکیل شده است مغز بادام چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده بادام انواع بادام و مغز بادام درجه یک فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین برای مشتریان تامین می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تامین بادام در فارستامین کننده بادامتامین کننده بادام در فارستامین کننده بادام فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *