قیمت فروش عمده پسته در استانبول _ بازرگانی شادیز

قیمت فروش عمده پسته در استانبول

قیمت فروش عمده پسته در استانبول _ بازرگانی شادیز،انواع پسته درجه یک ایرانی را بصورت عمده و با قیمت های رقابتی در استانبول به فروش می رساند.

قیمت فروش عمده پسته در استانبول

فروش پسته در استانبول به عنوان یکی از راه های ارتباطی با دیگر کشورهای اروپایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای ارائه پسته با قیمت مناسب تر،فروش آن به صورت عمده و فله انجام می شود.

پسته های درجه یک ایرانی مانند پسته اکبری به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در بازارهای صادراتی شناخته می شود.

قیمت فروش عمده پسته در استانبول

 

یکی از مهم ترین پارامترها در تجارت برای رسیدن به سود بیشتر و کاهش هزینه ها،خرید محصول مورد نظر به صورت مستقیم و بدون واسطه است. از این رو قیمت خرید پسته از ترمینال های ضبط پسته بسیار مناسب تر از خرید از واسطه ها است.

امروزه ارتباط با مراکز فروش دست اول به صورت حضوری بسیار دشوار و هزینه بر است. لذا یکی از بهترین راه ها برای ارتباط بین فروشندگان و خریداران سایت های تخصصی این محصول می باشد.

قیمت فروش پسته در ترکیه

ترکیه از کشورهای همسایه و هم مرز با ایران می باشد. که به دلیل ارتباط آسان و حمل و نقل راحت به این کشور،یکی از بزرگترین خریداران عمده پسته ایران می باشد.

قیمت پسته در این کشور با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد. اما مهمترین عامل تعیین کننده قیمت پسته در بازارهای جهانی پسته آمریکا است.

در بازار ترکیه علاوه بر پسته های ایرانی،پسته آمریکا نیز وجود دارد. به همین دلیل بازار ترکیه یک بازار رقابتی است. از این رو تجار ایرانی لازم است برای رقابت با پسته آمریکایی قیمت پیشنهادی خود را بر اساس قیمت پسته آمریکایی اعلام نمایند.

در نتیجه قیمت پسته ایران برای صادرات بسیار تحت تاثیر بازار های خارجی می باشد و دلیل اصلی پایین بودن قیمت پسته برای صادرات نسبت به قیمت پسته برای مصرف در داخل کشور همین موضوع می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع پسته در استانبول با ما در ارتباط باشید.

اندازه بازار مصرف پسته ترکیه

قیمت فروش عمده پسته در استانبول

 

کشور ترکیه خود به عنوان تولید کننده بزرگ پسته در کنار ایران و آمریکا شناخته می شود. همچنین به عنوان بزرگترین مصرف کننده پسته در دنیا نیز شناخته می شود.

صنعت گردشگری و صنعت شیرینی پزی بسیار فعال ،سبب افزایش مصرف این محصول در کشور ترکیه شده است.به دلیل مصرف بالای پسته در ترکیه، محصول پسته تولیدی این کشور پاسخگوی نیاز داخلی آن نیست. به همین دلیل از دیگر کشورها از جمله ایران اقدام به واردات پسته می نمایند.

البته علاوه بر نیاز مصرف داخلی یکی دیگر از مهمترین دلایل واردات پسته ایران،صادرات مجدد به دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد.

فروش پسته در استانبول

با توجه به تنوع و کیفیت عالی،پسته ایرانی در نقاط مختلف دنیا طرفداران مختص خود را دارد.

همانطور که گفتیم با توجه به حجم بالای مصرف داخلی پسته این کشور و یا صادرات مجدد پسته ایران به کشورهای اروپایی توسط این کشور،ترکیه هم از خریداران بزرگ پسته ایران محسوب می شود.

البته با توجه به رونق صنعت شیرینی پزی در این کشور،مصرف مغز پسته بالایی دارد. و اغلب حجم زیادی از انواع مغز پسته را به صورت مستقیم از ایران خریداری می نمایند.

به همین دلیل فروش پسته و مغز پسته در استانبول به صورت عمده و غالبا فله صورت می گیرد و مراکز مختلفی به دنبال تامین پسته و ارسال پسته به این کشور می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز،به عنوان یکی از بزرگترین مراکز صادرات پسته در ایران،آماده ارائه انواع محصولات و خدمات به خریداران محترم می باشد.

برای صادرات پسته و مغز پسته به ترکیه و سایر نقاط دنیا با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته در استانبولفروش پسته در استانبولفروش عمده پسته در استانبولقیمت پسته در استانبولقیمت پسته عمده در استانبولقیمت عمده پسته در استانبولقیمت فروش پسته در استانبولقیمت فروش عمده پسته در استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *