صادر کننده مغز بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز

صادر کننده مغز بادام مامایی سامان

صادر کننده مغز بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی سامان را به عنوان مرغوبترین مغز بادام تولیدی ایران به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادر کننده مغز بادام مامایی سامان

مغز بادام مامایی سامان به عنوان یکی از با کیفیت ترین انواع خشکبار صادراتی ایران شناخته می شود. چرا که مغز بادام مامایی نسبت به سایر انواع مغز بادام درختی تولید شده در کشور طعم و کیفیت بی مانندی دارد همین امر سبب علاقه مندی مردم بسیاری از کشورها به خرید آن شده است.

حجم عمده تولید بادام مامایی در کشور متعلق به شهرهای سامان و بن در استان چهار محال بختیاری است. شهرستان سامان به سبب برخورداری از خاک و آب و هوای مناسب با کیفیت ترین انواع بادام از جمله بادام مامایی را در کشور تولید می کند.

هر ساله حجم بسیار بالایی از این محصول منحصر به فرد در این شهرستان تولید شده و به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند صادر می گردد.

شرکت های داخلی که در زمینه صادرات انواع آجیل و خشکبار فعالیت می کنند،مغز بادام مامایی سامان را به عنوان یک گزینه بسیار مناسب انتخاب نموده و در این زمینه فعالیت می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز، به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه تولید و صادرات بادام مامایی در ایران شناخته می شود. بازرگانی شادیز،مغز بادام مامایی درجه یک سامان را در حجم های بالا و بسته بندی های متنوع متناسب با نیاز مشتری،به کشورهای مختلف نظیر هند،روسیه،ترکیه و کشورهای عربی صادر می نماید.

شما نیز می توانید برای خرید و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

صادر کننده مغز بادام مامایی سامان

صادرات مغز بادام مامایی به هند

طی سالهای اخیر با افزایش تولید مغز بادام مامایی در کشور میزان صادرات این محصول از کشورمان به هند که اصلی ترین خریدار بادام مامایی است افزایش یافته است.

بیش از ۹۰ درصد حجم تولید بادام مامایی در ایران مربوط به شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است. این منطقه به عنوان قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران شناخته می شود.

صادر کنندگان بادام در اظهارات خود بادام مامایی را یکی از بهترین و مهمترین ارقام بادام ایرانی بیان نموده اند. زیرا این بادام متقاضیان بسیاری در کشورهای گوناگون دارد.

برخی از این کشورها عبارتند از:

  • هند
  • کشورهای عربی
  • کشورهای اروپایی

حجم وسیعی از صادرات مغز بادام مامایی به هند صورت می گیرد و هندوستان همواره به عنوان مهمترین مقصد صادرات مغز بادام مامایی ایرانی مطرح بوده است.

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت مغز بادام مامایی جهت صادرات با توجه به سایز و اندازه آن تعیین می گردد. بدین معنی که هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی به این صورت است که ابتدا ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده و سپس دانه های آن را شمارش می کنند. میزان دانه در ۱۰۰ گرم را سایز بادام می گویند.

مغز بادام مامایی سایزهای مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. مغز بادام مامایی ۸۰ دانه و ۹۰ دانه درشت ترین و با کیفیت ترین نوع آن است و قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز سایز های مختلف مغز بادام مامایی تازه سامان را به صورت عمده و بسته بندی شده با قیمت منصفانه به تجار مختلف داخلی و خارجی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره و قیمت بادام مامایی با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادر کننده بادام سامانصادر کننده مغز بادامصادر کننده مغز بادام سامانصادر کننده مغز بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *