فروش بادام عمده پوست کاغذی _ بازرگانی شادیز

فروش بادام عمده پوست کاغذی

فروش بادام عمده پوست کاغذی _ بازرگانی شادیز بادام پوست کاغذی مرغوب ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه با قیمت رقابتی به فروش می رساند.

فروش بادام عمده پوست کاغذی

فروش بادام پوست کاغذی به عنوان یک بادام آجیلی و لوکس از رونق زیادی در بازار های داخلی برخوردار است. علاوه بر بازارهای داخلی این نوع بادام طرفداران بیشماری نیز در کشورهای خارجی مختلف دارد.

بادام پوست کاغذی یکی از انواع بادام ایرانی است که به سبب داشتن پوست نازک ،مغز خوش طعم و قیمت مناسب همواره طرفداران بسیاری دارد. به همین جهت تامین و فروش عمده بادام پوست کاغذی در راس فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز قرار گرفته است.

بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن مشخص است پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و به راحتی می توان آن را شکست و از مغز آن استفاده کرد.بادام کاغذی با نام های زیر نیز در بین مصرف کنندگان شناخته می شود:

بادام پوست کاغذی

بادام محب علی

بادام سفید

بادام منقا

بادام پوست نازک

بادام نجف آبادی

بادام کاغذی مغز بسیار ترد،خوش طعم و خواص تغذیه ای بسیار فراوانی دارد . از بادام پوست کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و دورهمی ها استفاده می شود.این نوع بادام ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

ویژگی های بادام پوست کاغذی

از ویژگی های مهم بادام پوست کاغذی می توان به قیمت متعادل و درصد بالای مغز به پوست آن اشاره کرد. قیمت بادام کاغذی با توجه به کیفیت و مرغوبتی که دارد، بسیار متعادل و مناسب است از این رو مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشد. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام ربیع نیز بیشتر است.

پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ کیفیت و تازگی آن می شود از طرفی نیز زمان ماندگاری بالاتری دارد و هم چنین شرایط انبارداری آن آسان تر است.

بادام کاغذی نمونه ای خاص از بادام های ایرنی و بهترین انتخاب برای مصارف آجیلی و مشتریان لوکس پسند، هم چنین گزینه ای فوق العاده برای صادرات به صورت عمده می باشد. این بادام به کشورهای مختلف از جمله امارات،قطر،چین،افغانستان،گرجستان،روسیه و.. صادر می گردد.

بادام پوست کاغذی در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان ،فارس و.. تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید این بادام مربوط به استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان در این استان است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده بادام کاغذی در ایران،مرغوبترین انواع بادام پوست کاغذی را بصورت مستقیم و با قیمت های رقابتی به بازارهای داخلی و خارجی صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول هم چنین دریافت قیمت های روز با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

فروش بادام عمده پوست کاغذیفروش بادام عمده کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *