صادرات بادام مامایی به قطر و عمان _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به قطر

صادرات بادام مامایی به قطر و عمان _ بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات بادام مامایی در ایران به شمار می رود.

صادرات بادام مامایی به قطر و عمان

صادرات بادام مامایی از عمده فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در حوزه بادام می باشد. بادام مامایی از جمله محصولات صادراتی ایران به شمار می آید که طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی مانند قطر،عمان،امارات و .. دارد.

در صورت تمایل به صادرات و فروش بادام مامایی به کشورهای آسیایی،عربی و اروپایی با ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های بادام مامایی

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که به دلیل کیفیت عالی و ارزش غذایی بالا به کشورهای مختلف خارجی مختلف صادر می گردد. عمه تولید این بادام متعلق به استان چهار محال بختیاری و شهرکرد در ایران است. شهرهای سامان و بن قطب های اصلی تولید بادام مامایی در این استان می باشند.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. مغز این بادام صد در صد شیرین است و تلخی ندارد هم چنین درصد دوقلویی بالایی دارد.

بادام مامایی گریدهای مختلفی دارد و معمولا به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می شود. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود .یعنی هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد.

بادام های ایرانی برخلاف بادام های آمریکایی که تراریخته است یک بادام طبیعی است به همین دلیل کشورهای زیادی راغب به خرید بادام مامایی از ایران هستند. کشور هند و ترکیه و کشورهای عربی مانند قطر،عمان،امارات،کویت و .. از اصلی ترین خریداران بادام ایرانی هستند البته کشورهای اروپایی مانند آلمان نیز خواهان واردات بادام از ایران می باشند.

خرید و فروش بادام مامایی در شرکت شادیز

شرکت بازرگانی شادیز از جمله شرکت های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات بادام  در ایران به شمار می رود. مجموعه شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را در هر اندازه و تناژی بصورت مستقیم از تولید کننده برای شما تامین می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

 

 

بادام مامایی

صادرات بادام به قطرصادرات بادام مامایی به قطرصادرات بادام مامایی به قطر و عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *