فروش عمده پسته اکبری نیریز فارس _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری نیریز فارس

فروش عمده پسته اکبری نیریز فارس _ بازرگانی شادیز انواع پسته شهرستان نیریز از جمله پسته اکبری را بصورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده پسته اکبری نیریز فارس

شهرستان نیریز از دیرباز قطب تولید پسته در استان فارس بوده است. شهر نیریز به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب، محیط مناسبی برای کشت و تولید پسته است. ارقام مختلف پسته های صادراتی از جمله پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته اوحدی(فندقی) با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

پسته اکبری نیزیز یکی از با کیفیت ترین ارقام پسته تولید شده در استان فارس و ایران است که از فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد.فروش پسته اکبری نیریز از فعالیت های مهم تجاری شرکت بازرگانی شادیز است. خریداران محترم می توانند از طریق این مرکز انواع پسته نیریز از جمله پسته اکبری را بصورت مستقیم و بی واسطه در هر حجمی خریداری نمایند.

معرفی پسته اکبری

پسته اکبری از خانواده پسته های بادامی است و شکلی درشت و کشیده دارد . پسته اکبری با نام تجاری super long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است. با کیفیت ترین پسته اکبری تولید شده در ایران متعلق به شهرستان رفسنجان در استان کرمان و شهر نیریز در استان فارس است.

پوست استخوانی این پسته دارای رنگ کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد.که نشان دهنده درشتی آن می باشد. این پسته هم چنین مغز بسیار زیبا و خوش طعمی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است .

صادرات پسته اکبری

از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا،بیشتر برای مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای لوکس پسند و به اصطلاح کیفیت محور استفاده می شود. تذاالاااااااتاتر صادرات پسته اکبری به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی مانند امارات،کویت،قطر،بحرین و .. انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در صنعت پسته، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران شناخته می شود. این مجموعه انواع پسته اکبری تولید شده در مناطق مختلف ایران را بصورت مستقیم و بدون واسطه برای خریداران محترم تامین می نماید.

هم اکنون جهت سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری نیریزپسته اکبری نیریز فارسپسته نیریز فارسعمده پسته اکبری نیریزفروش پسته اکبری نیریزفروش پسته نیریزفروش عمده پسته اکبری نیریز فارسفروش عمده پسته فارسفروش عمده پسته نیریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *