فروش گردو و مغز گردوی فارس _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو و مغز گردوی فارس

فروش گردو و مغز گردوی فارس _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک استان فارس را با قیمت و کیفیت مناسب به صورت مغز و با پوست به فروش می رساند.

فروش گردو و مغز گردوی فارس

فروش گردو و مغز گردی فارس به دلیل طعم عالی و کیفیت بالا همیشه از رونق بالایی برخوردار بوده است . گردوهای تولید شده در فارس از گذشته تا کنون به دلیل طعم خوب،چربی فراوان و کیفیت بالا در بین مردم معروف بوده است.

انواع گردو و مغز گردوی درجه یک تولید شده در مناطق مختلف این استان به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد. شهرهای بوانات،داراب،نی ریز،اقلید،سپیدان،شیراز و استهبان از قطب های مهم تولید گردو در این استان به شمار می آیند.

انواع مختلف گردو شامل گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو سنگی با درجه کیفی بالا در این مناطق تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به بازار عرضه می گردد.گردو مهم ترین محصول کشاورزی استان فارس است . کشت گردو در این استان رونق بسیار بالایی دارد استان فارس با تولید بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور بزرگ ترین قطب تولید گردو در ایران است.

گردو نوعی میوه درختی است که به دلیل دارا بودن خواص مغذی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود. مغز گردو تاثیر به سزایی بر تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها دارد.مصرف گردو سبب پیشگیری از دیابت،انواع سرطان ها،پوکی استخوان و بیماری های قلبی می شود.

مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا امگا۳ فراوانی دارد که به تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

جهت خرید و فروش این محصول ااز طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو و مغز گردوفروش گردو و مغز گردوی فارسفروش گردوی فارسفروش مغز گردوی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *