چرا برخی از عرضه کنندگان پسته قیمت های پایین تری ارائه می دهند؟

بهترین پسته صادراتی در ایران برای فروش عمده_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

چرا برخی از عرضه کنندگان پسته قیمت های پایین تری ارائه می دهند؟ _ شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از فعالان حوزه عرضه و صادرات انواع پسته در ایران می باشد.در این مجموعه انواع پسته در کیفیت ها و سایز های مختلف فرآوری و بسته بندی می شود.
شرکت ما در زمینه تولید و صادرات پسته به سراسر جهان تخصص دارد. این دلیل اصلی است که ما می توانیم بهترین ترکیب قیمت و کیفیت را به شما ارائه دهیم.

چرا برخی از عرضه کنندگان پسته قیمت های پایین تری ارائه می دهند؟

پسته یکی از گران ترین و محبوب ترین انواع آجیل است. رقابت شدیدی در صنعت پسته وجود دارد. برای بقا در این صنعت، تامین کنندگان باید هم کیفیت و هم قیمت را در نظر بگیرند. آنها باید سعی کنند با توجه به کیفیت محصولات خود قیمت های بهینه ارائه دهند. برای دستیابی به این هدف، برخی از عرضه کنندگان پسته قیمت های پایین تری نسبت به رقبای خود ارائه می دهند.

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان یک شرکت مجرب در صنعت پسته می داند که چه معیارهایی ممکن است بر قیمت پسته ایران و قیمت های عرضه شده در سایر کشورها تاثیرگذار باشد. در ادامه دلایل اصلی کاهش قیمت برخی از عرضه کنندگان پسته را برای شما ذکر نی کنیم/

دو عاملی که می تواند به کاهش قیمت پسته منجر شود:

دو عاملی که می تواند به کاهش قیمت پسته منجر شود:_بزرگ ترین شرکت عرضه کننده پسته در ایران_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

به طور کلی می توان دلایل کاهش قیمت پسته را از دو منظر بررسی کرد. وضعیت تولید و بازار، وضعیت تولید عاملی است که می تواند توسط تامین کنندگان کنترل شود. اما، تغییرات در بازار معمولاً به چندین معیار بستگی دارد. برای توضیح بیشتر در مورد این دو عامل و تاثیر آنها بر قیمت پسته، به خواندن مقاله ادامه دهید.

اولین عاملی که باعث کاهش قیمت پسته می شود: وضعیت تولید
پسته از نظر نحوه پرورش انواع مختلفی دارد. پوسته سخت پسته می تواند به طور طبیعی باز، بسته یا مکانیکی باز باشد.

ابتدا بیایید در مورد این سه نوع بیشتر بدانیم:

• پسته طبیعی پوسته باز: پسته روی درختان رشد می کند و به طور طبیعی پوسته سختی دارد. همانطور که مغز پسته رشد می کند، مغز آن منبسط می شود تا زمانی که پوسته آن باز شود. به این نوع پسته پوسته باز یا طبیعی خندان می گوییم.
• پسته با پوست بسته: گاهی اوقات، پوست پسته به خودی خود باز نمی شود. اغلب، این به دلیل مغز های نابالغی است که به درستی رشد نمی کنند. این نوع به پسته دهان بسته معروف است.
• پسته باز مکانیکی: پسته پردازان می توانند از دستگاه های شکستن برای باز کردن پوست پسته در حالی که کاملاً رسیده نیستند استفاده کنند. به آنها پسته باز مکانیکی یا مکانیک خندان می گویند. پسته‌های این نوع اغلب نسبت به پسته‌هایی که به طور طبیعی باز هستند، نسبت مغز به پوسته کمتر و مغزهای کوچک‌تری دارند.
• حالا بیایید قیمت هر نوع را با هم مقایسه کنیم:

در بین این سه نوع، پسته طبیعی باز بالاترین قیمت و ارزش را دارد. چرا اینطور است؟

وقتی پسته های پوسته ای خریداری می کنید، در واقع هزینه مغز پسته و پوسته آن را می پردازید. این نوع پسته معمولاً نسبت مغز به پوسته بالاتری دارد. پس بدیهی است که پسته های پوسته باز طبیعی(طبیعی خندان) قیمت بالاتری نسبت به پسته های باز مکانیکی(مکانیک خندان) دارند.

• نوع پسته چه تاثیری بر قیمت پسته دارد؟

برخی از عرضه کنندگان برای ارائه قیمت پایین تر برای محصولات پسته خود، پسته های پوسته باز طبیعی را با پسته های باز مکانیکی مخلوط می کنند. این نوع پسته مخلوط را به صورت آجیل باز طبیعی می فروشند که قیمت بالاتری دارد.

عامل دوم کاهش قیمت پسته: وضعیت بازار

همانطور که می دانید معیارهای مختلف می تواند بر بازارهای مختلف و قیمت محصولات تاثیر بگذارد. بازار پسته به عنوان یک صنعت رقابتی یکی از این بازارها بوده است. عرضه و تقاضا هر دو برای فعالیت اقتصادی بسیار حیاتی هستند.

رابطه عرضه، تقاضا و قیمت بازار

عرضه و تقاضا و تعاملات آنها می تواند بر قیمت بازار یک محصول یا یک خدمت تأثیر بگذارد. اگر عرضه کاهش یابد، ممکن است قیمت ها افزایش یابد. عرضه و تقاضا رابطه مهمی دارند زیرا با هم قیمت و مقدار اکثر کالاها و خدمات موجود در بازار معین را تعیین می کنند.

در سال های اخیر، کسب و کارها بیشتر از ارزش ها و فواید پسته آگاه شده اند. بنابراین رقابت در صنعت پسته افزایش یافته است. اکنون بسیاری از کشورهای جهان در حال کشت درخت پسته هستند. این امر باعث رشد تولید پسته در جهان شده است. اما قابل ذکر است که میزان مصرف پسته به اندازه میزان تولید آن افزایش نیافته است. این عدم تعادل بین عرضه و تقاضا ممکن است بر قیمت محصول در بازار تأثیر بگذارد.
ایالات متحده در تولید پسته پیشتاز جهان است. این کشور بیش از سه برابر ایران پسته دارد (ایران رتبه دوم تولید پسته را دارد). آمریکا به عنوان بزرگترین تولیدکننده، تعیین کننده قیمت پسته در بازار است. قیمتی که برای محصولات خود ارائه می دهند می تواند بر قیمت پسته ایران نیز تاثیرگذار باشد. چرا؟

عرضه‌ کنندگان پسته ایرانی برای ادامه حیات در این صنعت باید قیمت‌های پایین‌تری نسبت به عرضه‌ کنندگان آمریکایی ارائه دهند تا بتوانند مشتریان بین‌المللی را جذب کنند و بتوانند با بزرگترین صادرکننده جهان رقابت کنند.
گاهی برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار پسته، آمریکا قیمت پسته خود را کاهش می دهد تا افراد بیشتری توان خرید پسته را داشته باشند. در نتیجه عرضه کنندگان پسته در کشورهای دیگر نیز قیمت محصولات خود را پایین می آورند.
قیمت سایر آجیل ها و خشکبار نیز می تواند بر قیمت پسته تاثیرگذار باشد. چگونه؟
مثلاً اگر قیمت بادام کمتر از پسته باشد، به احتمال زیاد مردم ترجیح می دهند به جای پسته، بادام بخرند. به منظور جلوگیری از این امر، گاهاً عرضه کنندگان پسته محصولات خود را با قیمت کمتری عرضه می کنند.

پسته ارزان از برخی تامین کنندگان؛ دلایلی پشت آن وجود دارد

پس از در نظر گرفتن همه این موارد، نوع پسته و کیفیت آن مهم است. اما قیمتی که برای محصولات باکیفیت می پردازید عاملی است که باید به آن توجه کنید. عوامل متعددی می تواند باعث شود که برخی از عرضه کنندگان پسته با توجه به کیفیتی که ارائه می دهند قیمت های پایین تری ارائه دهند.

تیم شادیز تمام تلاش خود را می کند تا بهترین قیمت پسته ایرانی را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

بزرگ ترین شرکت عرضه کننده پسته در ایران

بزرگ ترین شرکت عرضه کننده پسته در ایران_ شرکت تولیدی و بازرگانی پسته و خشکبار شادیز

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از فعالان حوزه عرضه و صادرات انواع پسته در ایران می باشد.در این مجموعه انواع پسته در کیفیت ها و سایز های مختلف فرآوری و بسته بندی می شود.
شرکت ما در زمینه تولید و صادرات پسته به سراسر جهان تخصص دارد. این دلیل اصلی است که ما می توانیم بهترین ترکیب قیمت و کیفیت را به شما ارائه دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با واحد فروش با بازرگانی شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

پسته

بازار پسته ایرانپسته ارزانپسته شادیزپسته عمدهتامین کنندگان پسته ایرانتامین کنندگان پسته ایرانیخرید پسته ارزانخرید پسته مکانیکیخشکبار شادیزشرکت پسته و خشکبار شادیزشرکت صادرکننده پستهشرکت عرضه کننده پستهشرکت عرضه کننده پسته در ایرانصادرات پستهصادرات پسته ایرانیعرضه پستهعرضه پسته ارزان قیمتعرضه پسته خندانعرضه کنندگان پستهعرضه کنندگان پسته ایرانعرضه کنندگان خشکبار در ایرانعرضه کننده پستهعرضه کننده پسته صادراتیفروش پسته ارزانفروش عمده پستهفروش و صادرات پستهقیمت پستهقیمت پسته ایرانیقیمت پسته در ایرانقیمت پسته در بازارقیمت پسته صادراتیلیست قیمت پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *