عرضه کننده کشمش بی دانه طلایی ایران در اروپا

عرضه کننده کشمش بی دانه طلایی ایران در اروپا _ شرکت شادیز

عرضه کننده کشمش بی دانه طلایی ایران در اروپا:کارخانه و شرکت تجارت پویا (برند شادیز) همواره در تلاش است تا کشمش طلایی و سایر انواع کشمش ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار کشورهای اروپایی و آمریکا قرار دهد. این گروه به عنوان تولید کننده و صادرکننده این محصول، کشمش مرغوب ایرانی را در بسته بندی های مختلف ۱۰ کیلویی ،۵ کیلویی و غیره صادر می کند.

عرضه کننده کشمش بی دانه طلایی ایران در اروپا

کشمش ایرانی در بازارهای اروپایی خریداران زیادی دارد و حجم استفاده از این محصول قابل توجه است.
از سوی دیگر عرضه کنندگان کشمش ایرانی علاقه زیادی به بازارهای اروپا و آمریکا دارند و افزایش حجم مبادلات اقتصادی در سال های اخیر گواه بر صحت این موضوع است.

کارخانه و شرکت تجارت پویا (شادیز) همواره در تلاش است تا کشمش طلایی و سایر انواع کشمش ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت به اروپا و آمریکا عرضه کند. این گروه به عنوان تولید کننده و صادرکننده این محصول، کشمش مرغوب ایرانی را در بسته بندی های مختلف ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی و … به کشورهای اتحادیه اروپا صادر می کند. اروپا در مقایسه با آمریکا و آسیا قاره کوچکی است اما قدرت اقتصادی این قاره رتبه اول را در جهان دارد. بهترین کشورهای اروپای غربی قدرت اقتصادی بالایی دارند.

  • آلمان
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • اسپانیا
  • انگلستان
  • هلند
  • دانمارک

همانطور که می دانید مراکز اصلی تولید انگور در ایران شهرهای تاکستان و ملایر، مراغه، بناب، قوچان، ملکان، شیروان، کاشمر و زنجان هستند.
کشمش در کنار سایر انواع خشکبار ایرانی مانند زعفران، زرشک و پسته یکی از مهمترین محصولات کشاورزی است. و هر ساله حجم قابل توجهی از محصولات ایرانی برای صادرات به اقصی نقاط جهان استفاده می شود.
کشمش ایرانی در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی شناخته شده است و اروپا بازار خوبی برای این محصول است.

کدام کشمش بیشترین صادرات را به اروپا دارد؟

 کدام کشمش بیشترین صادرات را به اروپا دارد؟ - عرضه کننده کشمش بی دانه طلایی ایران در اروپا _ شرکت شادیز

بیشتر کشمش هایی که به اروپا صادر می شود کشمش بدون دانه طلایی است. کشمش بدون دانه به دلیل داشتن حبه های درشت ، شیرین، و خوش طعم پرطرفدار بوده و صادراتی است.

دلایل فوق باعث شده صادرات این نوع کشمش  بیشتر شود. عرضه کنندگان کشمش ایرانی برای اروپا از کشمش طلایی بی دانه استفاده می کنند.

عرضه کننده کشمش ایرانی به اروپا

عرضه کننده کشمش ایرانی به اروپا - عرضه کننده کشمش بی دانه طلایی ایران در اروپا _ شرکت شادیز

کشمش یکی از مواد اصلی در شیرینی پزی و شکلات سازی است. کارخانه های بسیاری در اروپا در این صنعت فعال هستند. بهترین شیرینی های شکلاتی را در اروپا و ترکیه  می توانید پیدا کنید در نتیجه کارخانه های بزرگی در این کشورها فعال هستند. کیک کشمشی بیشتر توسط این کارخانه ها تهیه می شود. تامین کشمش به مقدار زیاد مشکل است، به همین دلیل باید عرضه کننده بزرگ کشمش ایرانی را پیدا کنیم.

شادیز با تجربه چندین ساله خود در این صنعت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشمش ایرانی در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

این مجموعه با ساختار خود قادر است بهترین انواع کشمش ایرانی را مطابق با استانداردهای جهانی و تضمین کیفیت و قیمت به بازارهای مختلف عرضه کند. جهت خرید، دریافت قیمت روز و یا صادرات محصول مورد نظر به ویژه واردات کشمش به اروپا:

می توانید با مشاورین شرکت کشمش و خشکبار شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

کشمش

انواع کشمش ایرانیتامین کنندگان کشمش ایرانیتولید و صادرات کشمشتولیدکننده کشمش صادراتیخرید کشمشخرید کشمش ایرانیخرید کشمش بدون دانهخرید کشمش طلاییخرید کشمش طلایی بی دانهخرید کشمش طلایی صادراتیشرکت کشمش شادیزصادر کننده کشمش ایرانیصادرات کشمش ایرانی به اروپاصادرات کشمش بدون دانه طلاییصادرکننده کشمش طلاییعرضه کشمش ایرانیعرضه کشمش به اروپاعرضه کنندگان کشمش ایرانی برای اروپاعرضه کننده کشمشعرضه کننده کشمش ایرانیعرضه کننده کشمش ایرانی به اروپاعرضه کننده کشمش بی دانهعرضه کننده کشمش طلاییفروش عمده کشمش ایرانیفروش عمده کشمش طلاییفروش کشمش بدون دانهقیمت کشمش ایرانیقیمت کشمش طلاییقیمت کشمش طلایی بی دانهکارخانه کشمش ایرانیکشمش بدون دانهکشمش بی دانه طلایی ایرانمراکز تولید کشمشمراکز خرید کشمش صادراتیمراکز فروش کشمش ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *