قیمت خرما مضافتی – فروش عمده خرما مضافتی ایرانی

قیمت خرما مضافتی - فروش عمده خرما مضافتی ایرانی - شرکت شادیز

قیمت خرما مضافتی – فروش عمده خرما مضافتی ایرانی: شرکت تولیدی و بازرگانی خرما مضافتی بازرگانی پویا (شادیز) به عنوان یکی از معتبرترین و ماندگارترین نام‌های این صنعت، به‌طور مستمر خرمای مرغوب را به صورت عمده و مستقیم به مصرف‌کنندگان داخلی و بین‌المللی عرضه می‌کند.

خرما، یا همان طور که ما دوست داریم هر از گاهی آنها را رطب صدا کنیم – در اشکال و سبک های بسیار متنوعی وجود دارد. ما در شرکت شادیز به عنوان ارائه دهنده معروف و درجه یک خرمای ایران، خرماهای متنوعی را ارائه می دهیم.

قیمت خرما مضافتی – فروش عمده خرما مضافتی ایرانی

شرکت تولیدی و بازرگانی خرما مضافتی بازرگانی پویا (شادیز) به عنوان یکی از معتبرترین و ماندگارترین نام‌های این صنعت، به‌طور مستمر خرمای مرغوب را به صورت عمده و مستقیم به مصرف‌کنندگان داخلی و بین‌المللی عرضه می‌کند.

خرما، یا همان طور که ما دوست داریم هر از گاهی آنها را رطب صدا کنیم – در اشکال و سبک های بسیار متنوعی وجود دارد. ما در شرکت شادیز به عنوان ارائه دهنده معروف و درجه یک خرمای ایران، خرماهای متنوعی را ارائه می دهیم.

خرمای خشک:
خرمای خشک بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند آن را خارج از یخچال نگهداری کنند و به سفتی اضافی در بافت و طعم جدید اهمیتی نمی دهند.

خرمای نیمه خشک:
ما در صادرات خرمای مضافتی (خرما کیمیا) و این دسته از محصولات خرما تخصص داریم. نحوه استفاده مصرف کنندگان از این خرما کاملاً به آنها و مکان های جغرافیایی بستگی دارد. در برخی مناطق به مراقبت بیشتری نیاز دارند. در سایر مناطق می توانید بدون مراقبت خاصی از این محصول استفاده کنید

خرمای تازه:
این خرمای مضافتی تازه که به رنگ زرد روشن (تقریبا فندقی) روی هم چیده شده‌اند، بوی خاکی می‌دهند و برش‌های جدید دارند، بهتر است آن‌ها را تا زمانی که تازه هستند مصرف کنید و برای مدت طولانی کنار نگذارید. ظرف سرپوشیده در یخچال می تواند به شما در حفظ طعم تازه و زیبایی طبیعی این خرما کمک کند.

تولید، برداشت و نگهداری خرمای مضافتی

 تولید، برداشت و نگهداری خرمای مضافتی -قیمت خرما مضافتی - فروش عمده خرما مضافتی ایرانی - شرکت شادیز

خرمای مضافتی شادیز از مناطق بم، جیرفت، نرماشیر و بروات در استان کرمان به عنوان قطب تولید خرمای مضافتی در ایران و جهان تامین می شود. این مناطق به دلیل دمای بالا و آب و هوای نیمه گرمسیری به عنوان با کیفیت ترین مناطق خرما آور شناخته می شوند.

اواخر تابستان (به وقت محلی) زمانی است که تامین کنندگان ما مشغول هستند و کارگران در حال بالا رفتن از درختان برای بریدن خوشه های خرمای تازه از شاخه ها هستند.

پس از حمل و نقل دقیق خرماهای تازه چیده شده به انبارهای اصلی ما، آنها برای استفاده بیشتر تحت یک سری فرآیندهای مدرن در ماشین آلات پیشرفته ما قرار می گیرند. هیچ یک از خرماها را نمی توان بدون مراقبت و مدیریت مناسب ذخیره کرد.

خواص خرما مضافتی

خواص خرما مضافتی - قیمت خرما مضافتی - فروش عمده خرما مضافتی ایرانی - شرکت شادیز

نام «خرما» در شکل‌ها و تنوع گسترده‌اش می‌تواند تنها یک ویژگی را به ذهن بیاورد: شکر طبیعی. در حالی که قند طبیعی به تنهایی کلید مبارزه با بیماری های شدید و جدی مانند دیابت است، در خرمای مضافتی چیزهای بیشتری وجود دارد.

این اکسیر منحصر به فرد با تجویز پزشک، یک درمان طبیعی پر از پتاسیم، آهن و سایر مواد معدنی غنی است که آن را برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان در تقاضای زیادی قرار می‌دهد.

خرمای مضافتی (خرمای کیمیا)، هدایای فوق‌العاده درخت نخل، به عنوان بمب انرژی طبیعی عمل می‌کند، یا به تنهایی به‌عنوان یک میان‌وعده جداگانه، به‌عنوان کنار یک وعده غذایی سالم که می‌تواند شما را در طول روز ببرد، یا با چیز دیگری مانند ماست مخلوط شود. . آنها همچنین به طور قابل توجهی بر رشد کودکان تأثیر می گذارند و می توانند در رژیم غذایی روزانه آنها گنجانده شوند تا آنها را سالم، قوی نگه دارند و سیستم ایمنی آنها را تقویت کنند. همچنین ثابت شده است که آنها برای زنان باردار که ساعت‌های بی‌شماری و پول نقد بی‌پایان را صرف یک رژیم غذایی مکمل می‌کنند، بسیار موثر هستند، در حالی که خرما می‌تواند بخش بزرگی از تغذیه اضافی مورد نیاز آنها را تشکیل دهد.

قیمت و خرید خرما مضافتی شادیز

قیمت و خرید خرما مضافتی شادیز - قیمت خرما مضافتی - فروش عمده خرما مضافتی ایرانی - شرکت شادیز

برای برآورد کیفیت و قیمت خرمای مضافتی باید روش های برداشت و پس از برداشت را در نظر گرفت. از آنجایی که این نوع خرما پوست حساس و بافت نرمی دارد، باید آن ها را با دقت تمیز و مرتب کنیم. برای لذت بردن از خرما مضافتی شادیز برای مصرف کنندگان، تمام تلاش خود را می کنیم تا از این میوه ها در برابر آسیب و انواع آلودگی ها محافظت کنیم.

قیمت و کیفیت خرما بستگی زیادی به شرایط نگهداری آن دارد. برای اینکه خرمای مضافتی طعم و بافت متمایز خود را حفظ کند، باید آن را در جای خنک نگهداری کنیم. این به ما کمک می کند تا خرما مضافتی شادیز را با کیفیت عالی به دست مصرف کنندگان برسانیم.

تقاضای جهانی یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت خرما است.برخی از انواع خرمای ایرانی مصرف کنندگان بیشتری در سراسر جهان دارند. خرمای مضافتی به دلیل کیفیت ممتازی که دارد توسط بسیاری از خرده فروشان به عنوان خرمای ممتاز شناخته می شود که بر قیمت آن تأثیر می گذارد.
علاوه بر این عوامل دیگری مانند کلاس کیفی خرما، نرخ ارز و نوع بسته بندی بر قیمت خرما تاثیر می گذارد.

برای دریافت قیمت به روز و خرید خرما مضافتی با کارشناسان شرکت شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرما ایرانیتامین کننده عمده خرما مضافتیتولید خرماتولیدکننده خرماتولیدکننده و صادرکننده خرماخرما ارگانیک ایرانیخرما ایرانیخرما صادراتیخرما عمدهخرما مضافتی ایرانیخرما مضافتی ناتکسخرمای مضافتی کرمانخرید آنلاین خرما ایرانیخرید خرماخرید خرما ارگانیکخرید خرما ایرانیخرید خرما صادراتیخرید خرما کیمیاخرید خرمای بمخرید خرمای مضافتی بمخرید و قیمت خرما مضافتیخواص خرما مضافتیشرکت صادرات خرماصادرکنندگان خرما مضافتیصادرکننده خرما مضافتیعرضه خرما صادراتیعرضه کنندگان خرماعرضه کننده خرما در ایرانعرضه مستقیم خرما ایرانیفروش عمده خرمافروش عمده خرما مضافتی ایرانیفروش و صادرات خرمافروشنده خرما صادراتیقیمت خرماقیمت خرما ایرانیقیمت خرما صادراتیقیمت خرما مضافتیقیمت روز خرماقیمت و خرید خرما مضافتی شادیزکارخانه خرما ناتکسلیست قیمت خرما صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *