کشمش ایرانی ملایر _ فروش عمده کشمش _ خرید عمده

کشمش ایرانی ملایر _ فروش عمده کشمش _ خرید عمده - شرکت شادیز

کشمش ایرانی ملایر _ فروش عمده کشمش _ خرید عمده:انواع کشمش صادراتی تازه و با کیفیت ایرانی با بهترین بسته بندی و قیمت های ویژه در شادیز موجود است. برای اطلاع از قیمت و مشاوره خرید و فروش کشمش و صادرات کشمش با مشاورین ما تماس بگیرید.

کشمش ملایر معادل کشمش سلطانی است اما رنگ آن روشن تر است. کشمش ملایر طعم شیرینی دارد که آن را در اولویت صنایع نانوایی، شیرینی پزی و … قرار می دهد. ما با توجه به نیاز خریدار انواع کشمش ملایر را از ایران ارائه می دهیم.

کشمش ایرانی ملایر _ فروش عمده کشمش _ خرید عمده

کشمش ملایری رنگ بی نظیری دارد، به طور طبیعی رنگ قهوه ای روشن با ته رنگ صورتی ملایم دارد. این نوع کشمش ایرانی تقریباً مشابه کشمش سلطانی است، اما تفاوت آن در این است که کشمش ملایری نسبت به سلطانی کمتر شیرین و رنگ روشن‌تری دارد. این نوع کشمش به ویژه در شرق اروپا و کشورهای CIS محبوب است. اصالتا اهل شهرستان ملایر ایران است. اگر به دنبال کشمش باکیفیت ملایری هستید، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کشمش می توانیم به شما کمک کنیم.

ارزش غذایی کشمش ملایری
کشمش منبع کاملی از انرژی است و علاوه بر پروتئین و فیبر رژیمی، دارای مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است. ویتامین ها و مواد معدنی کشمش شامل پتاسیم، کلسیم، آهن و غیره است.

۱۰۰ گرم کشمش ملایری حاوی ۲۹۹ کیلو کالری، ۰.۵۵ گرم چربی، ۷۴ گرم کربوهیدرات، ۲.۴۹ گرم پروتئین، ۴.۵ گرم فیبر و غیره است.

تولید کشمش ایرانی

تولید کشمش ایرانی - کشمش ایرانی ملایر _ فروش عمده کشمش _ خرید عمده - شرکت شادیز

کشمش از خشک کردن انگور که ماده اولیه تهیه کشمش است، در آفتاب یا در سایه تهیه می شود.

برای تهیه ۱ فنجان کشمش به بیش از ۴ فنجان انگور نیاز است و برای تولید یک نوع انگور خوب باید این انگور دارای خواص ویژه ای باشد از جمله اینکه زود رسیده و به راحتی خشک شود.

علاوه بر این، آنها باید بافت نرم و طعم دلپذیری داشته باشند.

روش های مختلفی برای تولید کشمش وجود دارد. محبوب ترین این روش طبیعی است که به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

مراحل اساسی در تولید کشمش طبیعی شامل برداشت، فرآوری و بسته بندی است.

بخش کوچکی از کشمش از انگورهای خشک شده مکانیکی تهیه می شود، اما بیشتر آن از طریق خشک کردن زیر نور خورشید تولید می شود.

اولین قدم برای تولید کشمش خوب، کشت انگور مرغوب در تاکستان هاست.

کشاورزی انگور یک تعهد در تمام طول سال است و شامل هرس، آبیاری، کوددهی و کنترل آفات است.

ویژگی های کشمش ایرانی

بیشتر کشمش ها کوچک، تیره و چروکیده هستند. طعم آنها شبیه انگور ساخته شده از آن است، اما فرآیند خشک شدن باعث غلیظ شدن مقدار شکر و شیرین شدن آنها می شود.

انواع کشمش ایرانی

در ایران کشمش را می توان به کشمش سبز، کشمش طلایی، کشمش آفتابی و ترش، کشمش سلطانی و مویز قهوه ای و سیاه تقسیم کرد. در ایران بیش از ۲۰۰ نوع انگور به زبان‌های مختلف نام‌گذاری شده است، اما بدیهی است که بیشتر این نام‌ها مربوط به مواردی است که در جاهای مختلف نام‌های مختلفی پیدا کرده است.

فروش عمده کشمش ایرانی

فروش عمده کشمش ایرانی - کشمش ایرانی ملایر _ فروش عمده کشمش _ خرید عمده - شرکت شادیز

ایران با صادرات ۹۲ هزار تن (۷ درصد مصرف جهانی) به ارزش حدود ۷۰ میلیون دلار در سال، سومین صادرکننده بزرگ کشمش در جهان است.

کشمش ایرانی انواع مختلفی دارد. کشمش ملایر، کشمش سلطانی، کشمش طلایی، کشمش سیاه و کشمش سبز.

مزیت کشمش ایرانی قیمت و روش های مختلف فرآوری آن است و به همین دلیل کشمش ایرانی جزو بهترین کشمش های دنیاست.

انواع کشمش صادراتی ایرانی تازه و با کیفیت با بهترین بسته بندی و قیمت های ویژه در شرکت کشمش و خشکبار شادیز موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت و مشاوره خرید و فروش کشمش و صادرات کشمش با مشاورین ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

کشمش

انواع کشمشانواع کشمش ایرانیتامین کننده کشمش ایرانیتامین کننده کشمش ملایریتولید کشمش ایرانیتولید کننده کشمشتولید و صادرات کشمشخرید عمدهخرید عمده کشمشخرید عمده کشمش ایرانیخرید کشمش ایرانیخرید کشمش ملایریشرکت کشمش شادیزشرکت کشمش و خشکبار شادیزصادرکننده کشمش ایرانیصادرکننده کشمش ملایریعرضه عمده کشمش ملایریفروش عمده کشمشفروش عمده کشمش ایرانیفروش کشمش ایرانیقیمت کشمشقیمت کشمش صادراتیکارخانه کشمش ایرانیکشمش ایرانیکشمش ایرانی شادیزکشمش ایرانی ملایرکشمش سلطانیکشمش شادیزکشمش عمدهکشمش ملایریکشمش ملایری ایرانکشمش ملایری درجه یککشمش ملایریارگانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *