بادام کاشان _خرید عمده بادام درجه یک با پوست

بادام کاشان

بادام کاشان _خرید عمده بادام درجه یک با پوست را می توانید از این مجموعه انجام دهید شهرستان کاشان یکی از قطب های تولید بادام در استان اصفهان است.

بادام کاشان

بادام یکی از محبوب ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن برای مصارف خوراکی و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود درخت بادام در آب و هوای گرم و خشک رشد می کند در مناطق مختلف ایران این محصول به صورت آبی و دیم کشت می شود شهرستان کاشان در استان اصفهان یکی از مناطق بادام خیز در ایران می باشد بخش های برزک،نیاسر،کامو . قمصر از مناطق کوهستانی تولید بادام در کاشان هستند حدود ۷۰۰ هکتار از باغ های این مناطق به کشت بادام اختصاص دارد انواع مختلف بادام سنگی و بادام کاغذی در اراضی این منطقه کشت می شود بادام یکی از محصولات کشاورزی مهم تولیدی در کاشان می باشد بادام از مغز های بسیار مقوی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می کنند مغز بادام روغن زیادی دارد به همین دلیل از آن در تهیه ی صابون استفاده می شود محصول بادام بصورت مغز و با پوسته در بازار به فروش می رسند بادام های این منطقه پس از برداشت به سایر استان های ایران صادر می گردد و به دلیل کیفیت بالا میزان خرید و فروش پر رونقی دارد .

شرکت شادیز انواع بادام ایرانی را بصورت عمده و دست اول در اختیار مشتریان قرار می دهد شادیز،هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی و با قیمت همکاری خریداری می نماید.

شما می توانید جهت خرید و یا فروش محصول،هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام

بادام کاشانخرید بادام با پوستخرید عمده بادام کاشانعمده بادام کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *