تولید کننده کشمش عمده ایرانی | کشمش شادیز

تولید کننده کشمش عمده ایرانی | کشمش شادیز

تولید کننده کشمش عمده ایرانی | کشمش شادیز, شرکت تجارت پویا( برند شادیز) یکی از شرکت های تولید کننده کشمش و خشکبار ایرانی است. این تولید کننده محصولات خود را در بسته بندی با کیفیت و مطابق با استانداردهای صادراتی عرضه می کند. همچنین امکان ارائه بسته بندی با لیبل مشتری در این شرکت ایرانی وجود دارد.

ما بهترین انواع کشمش و خشکبار را با بالاترین کیفیت  در بسته بندی های به روز و مدرن عرضه می کنیم . این مجموعه نیاز بازارهای بین المللی را در طول سال با توجه به درخواست مشتریان خود در کشورهای مختلف تامین می کند.

تولید کننده کشمش عمده ایرانی | کشمش شادیز

تولید کننده کشمش عمده ایرانی | کشمش شادیز

مرکز تولید کشمش در ایران کجاست؟ کدام کارخانه ها بهترین کشمش صادراتی را تولید می کنند؟ اولین و بزرگترین هلدینگ کشمش کاران در سراسر ایران در شرکت بازرگانی تجارت پویا ( برند شادیز) تشکیل شد. حاصل این هلدینگ فروش با تخفیف ویژه کشمش ایرانی به خریداران خارجی است.

برای خرید کشمش و سایر آجیل و خشکبار به صورت مستقیم از شرکت و تولید کننده با کارخانه های ما تماس بگیرید. این افتخار ماست که استانداردهای بین المللی را رعایت کنیم. اقلام خشک شامل پسته، کشمش، خرما، بادام ، مغز پسته و  سایر انواع خشکبار است و هرکسی که می‌خواهد صادرکننده آجیل باشد باید این آیین‌نامه و قوانین آن را بداند تا در کار خود موفق باشد، بنابراین ما همه این مقررات را داریم. الزامات را رعایت کرده و کشمش و سایر آجیل ها را با بالاترین استانداردها به بازار جهانی عرضه می کنیم.

مرکز تولید کشمش در ایران کجاست؟

مرکز تولید کشمش در ایران کجاست؟_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

شما یا واردکننده عمده مواد غذایی هستید یا تاجر، و مشتریانتان به شما گفته اند که از بین کالاهایی که تاکنون به آنها فروخته اید، کشمش می خواهند. پس شما هم به دنبال بهترین مرکز تولید کشمش در ایران هستید. تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از یک کارخانه معتبر و یک مرکز تولید بزرگ تهیه کرده و به دست مشتری خود برسانید.

با توجه به تجربه چندین ساله در زمینه تولید و صادرات کشمش و خشکبار صادراتی به بیش از ۳۰ کشور دنیا ، پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم از مرکز تولید این محصولات است.

ارقام انگور مناسب برای کشمش دارای ویژگی های زیر هستند: درصد قند زیاد، گوشتی، بدون هسته یا هسته کوچک، بافت نرم، اندازه دانه یکنواخت، خشک شدن سریع انگورها. البته برای تهیه نوعی کشمش به نام مویز از ارقام انگور که دانه و شکر زیادی دارند نیز استفاده می شود.

مهمترین ارقام انگور برای کشمش

مهمترین ارقام انگور برای کشمش_ شرکت شادیز

انگور سفید (کشمشی یا شاهانه)، انگور قرمز (قرمز اوزوم)، عسگری سفید، پیکانی، خوشه چینی، تبریزی و… مهمترین ارقامی که در دنیا برای کشمش استفاده می شود عبارتند از: تامسون بدون دانه که در گویش آن را متفاوت می شناسند. به عنوان سلطانا با سلطاتی.

موارد مصرف کشمش

موارد مصرف کشمش_ کشمش شادیز

جهت خرید مستقیم کشمش و سایر آجیل و خشکبار از شرکت و تولید کننده با کارخانه های ما تماس بگیرید. این افتخار ماست که استانداردهای بین المللی را رعایت کنیم.

از کشمش در آجیل و تنقلات، مصرف مواد غذایی (پلو)، صنعت شیرینی سازی و شکلات سازی، کارخانه های تولید آب میوه و کنسانتره، تولید سرکه و شیره انگور و ضایعات آن برای خوراک دام و زنبور عسل استفاده می شود.

انواع کشمش

انواع کشمش_ کارخانه کشمش شادیز

کشمش زرد و طلایی، کشمش تیزابی، کشمش سبز، کشمش قهوه ای و خرمایی و کشمش سیاه( مویز) از انواع کشمش ایرانی محسوب می شوند.

همانطور که همه می دانیم میوه ها سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی هستند و برای سلامت جسم و روح بسیار مفید و ضروری هستند. انگور نمونه ای از بهترین میوه هاست که به دلیل طعم لذیذ و دوست داشتنی که دارد در بین اکثریت مردم محبوبیت زیادی دارد. انگور انواع مختلفی دارد و به صورت خام استفاده می شود. انگور به عنوان نوشیدنی نیز مصرف می شود که نمونه ای از نوشیدنی تهیه شده از انگور است.

کشمش محصول دیگری است که از انگور تهیه می شود. کشمش انگور خشکی است که به روش های مختلف تولید و تهیه می شود. کشمش را با چای و در میان وعده با نخود و گاهی با برنج مصرف می کنند. کشمش بسته به نوع انگور و روش ها و شرایط خشک کردن و افزودنی های مجاز به آن انواع مختلفی دارد. کشمش سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه B است و با خواص آنتی اکسیدانی خود از تخریب سلولی جلوگیری می کند. بنابراین در صورتی که این محصول از انگورهای نامرغوب در شرایط نامناسب تولید شود از خواص فوق محروم شده و در نتیجه خریداران کمتری خواهد داشت. بسیاری از تولیدکنندگان معروف و معتبر کشمش، علاوه بر تولید این محصول با بهترین کیفیت و ارائه آن در کشور، اقدام به صادرات کشمش نیز کرده اند.

فرآیند صادرات خشکبار

فرآیند صادرات خشکبار_ شرکت شادیز

اقلام خشک شامل پسته، کشمش، خرما، بادام و پسته، مغز پسته و خشکبار است و هرکسی که می‌خواهد صادرکننده آجیل باشد باید این آیین‌نامه و قوانین آن را بداند تا در کار خود موفق باشد، بنابراین ما همه این مقررات را داریم. الزامات را رعایت کرده و کشمش و سایر آجیل ها را با بالاترین استانداردها به بازار جهانی عرضه می کنیم.

جهت خرید مستقیم کشمش و سایر آجیل و خشکبار از شرکت و تولید کننده با کارخانه های ما تماس بگیرید. این افتخار ماست که استانداردهای بین المللی را رعایت کنیم.

⇐ تماس با ما

کشمش

انواع کشمش ایرانیبازار کشمش ایرانیبازرگانی خشکبار شادیزتامین کننده کشمشتولید کشمشتولید کشمش ایرانیتولید کشمش صادراتیتولید کنندگان کشمش در ایرانتولید کننده خشکبار ایرانیتولید کننده کشمشتولید کننده کشمش ایرانیتولید کننده کشمش در ایرانتولید کننده کشمش عمدهتولید و صادرات کشمشخرید آجیل ایرانیخرید آنلاین کشمشخرید عمده کشمشخرید کشمش از تولید کنندهخرید کشمش تیزابیخرید کشمش زردخرید کشمش سبزخرید کشمش سلطانیخرید کشمش طلاییخرید مویزشرکت تولید کننده کشمششرکت صادر کننده کشمشصادر کننده کشمش ایرانیصادرات کشمش ایرانیصادرات کشمش و خشکبارعرضه مستقیم کشمشفروش عمده کشمشفواید مصرف کشمشقیما کشمش ایرانیکارخانه تولید کشمش ایرانیکارخانه کشمش ایرانیکشمش ایرانیکشمش شادیزکشمش عمده ایرانیلیست قیمت انواع کشمشمرکز تولید کشمش ایرانیمرکز تولید کشمش در ایرانمرکز خرید کشمشمرکز فروش کشمشموارد مصرف کشمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *