خرمای شادیز – فروش عمده خرما مجول

خرمای شادیز - فروش عمده خرما مجول

خرمای شادیز – فروش عمده خرما مجول: در گروه بازرگانی شادیز، ما در تولید، فروش و صادرات خرمای مجول تخصص داریم و قیمت خرمای مجول در مجموعه ما کاملا رقابتی است. ما در تامین محصولات مورد نیاز مشتریان خود نهایت دقت را داریم و محصولات را مستقیماً از نخلستان های ارگانیک تهیه می کنیم.

خرمای شادیز – فروش عمده خرما مجول

خرمای مجول یکی از مرغوب ترین و بازار پسندترین خرماهای دنیاست که طرفداران زیادی دارد و می توان آن را گران ترین خرمای صادراتی ایران نامید. این خرما که بومی مراکش است و چند سالی است به ایران وارد می شود، به دلیل سازگاری مناسب با جنوب استان فارس در این منطقه کشت می شود.

خرمای Medjool همچنین در مناطق گرم ایالات متحده، خاورمیانه، جنوب آسیا و آفریقا رشد می کند.
خرمای مجول که به دلیل شیرینی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به سایر انواع خرما درشت تر، تیره تر و کاراملی تر است.

به عنوان میوه های هسته دار گرمسیری، گودالی دارند که با گوشت خوراکی احاطه شده است.
آنها اغلب به صورت خشک فروخته می شوند، اما بدون آب آنها را نرم و چسبنده می کند. قند آنها با خشک شدن غلیظ تر می شود و همین امر باعث افزایش شیرینی آنها می شود.
آنچه خرمای مجول را متمایز می کند و آن را مشهور می کند اندازه بزرگ (گاهی تا ۷ سانتی متر) و طعم دلپذیر آن است. مجموعه بازرگانی پویا( شادیز) با انتخاب محصولات با کیفیت از کشاورزان نمونه منطقه سعی کرده محصولی با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان و علاقه مندان به این خرمای خاص و دوست داشتنی قرار دهد.

قیمت خرما مجول

قیمت خرما مجول - خرمای شادیز - فروش عمده خرما مجول

خرمای مجول یا سلطان خرما؛ گوشتی بلند و طعمی بسیار لذیذ دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن است. ما در گروه بازرگانی شادیز در زمینه تولید، فروش و صادرات خرمای مجول تخصص داریم و قیمت خرمای مجول در مجموعه ما کاملا رقابتی است. ما در تامین محصولات مورد نیاز مشتریان خود نهایت دقت را داریم و محصولات را مستقیماً از نخلستان های ارگانیک تهیه می کنیم.

برای خرید و فروش عمده خرما مجول کافیست با ما تماس بگیرید. قیمت خرما مجول را روزانه به صورت رقابتی به اطلاع شما خواهیم رساند. برای ارتباط با ما کافیست با شماره تماسی که در قسمت تماس با ما قرار داده ایم تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرما ایرانیتامین کننده خرما مجولتولید و عرضه خرما ایرانیتولیدکننده خرما مجولخرما مجولخرما مجول ایرانیخرما مجول بوشهرخرما مجول جهرمخرما مجول صادراتیخرما مجول فارسخرمای شادیزخرمای صادراتی ایرانخرمای عمدهخرید خرما درجه یکخرید خرما مجولخرید خرمای ارزانخرید خرمای ارگانیکخرید خرمای با کیفیت ایرانیخرید خرمای صادراتیخرید و فروش خرما مجولشرکت خرمای شادیزشرکت صادرات خرماشرکت صادرات خرمای شادیزصادرات خرما مجولصادرکگننده خرما مجولعرضه خرما صادراتیعرضه عمده خرما ایرانیعرضه عمده خرما مجولفروش عمده خرما ارگانیکفروش عمده خرما مجولفروش و صادرات خرمای مجولقیمت خرما مجولکارخانه تولید و بسته بندی خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *