خرید بادام درختی تازه درجه یک _بازرگانی شادیز

خرید بادام درختی تازه

خرید بادام درختی تازه درجه یک _بازرگانی شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید بادام درختی تازه

بادام از معروف ترین انواع آجیل های ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام از درختان گرمسیری است و در نقاط مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود محبوب ترین انواع بادام درختی ایرانی عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام خصوصیات جداگانه ای  دارند و از نظر قیمت و درصد مغز با یکدیگر متفاوت می باشند.

بادام سنگی به بغادامی می گویند که پوست بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام چربی بسیار فراوانی دارد که از آن در انواع آجیل استفاده می شود قیمت بادام سنگی از دیگر انواع بادام پایین تر است  بادام سنگی در ییشتر نقاط ایران مانند استان فارس،چهار محال بختیاری ،خراسان و آذربایجان شرقی کشت می شود.

بادام مامایی از مرغوب ترین انواع بادام ایرانی است این بادام نیز پوست سختی دارد درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی میزان دوقلویی آن بالا است بادام مامایی تنها در استان چهارمحال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود به صورت عمده کشت می شود بیشترین حجم بادام مامایی ایران به کشورهای خارجی صادر می گردد.

باام پوست کاغذی که به بادام منقا و بادام محب معروف است از پر طرفدار ترین انواع بادام درختی است این بادام پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود از بادام کاغذی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود میزان مغز بادام کاغذی از بادام سنگی و مامایی بیشتر است.

جهت خرید هر یک از انواع بادام درختی بصورت تازه و خام از این مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید بادام تازهخرید بادام تازه درختیخرید بادام درختی تازهخرید بادام درختی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *