خرید بادام درختی فله ای درجه یک _خشکبار شادیز

خرید بادام درختی فله ای

خرید بادام درختی فله ای درجه یک _خشکبار شادیز ارائه دهنده ی انواع بادام درختی فله ای بصورت عمده در ایران می باشد بادام از خشکبار های بسیار مغذی ایرانی است.

خرید بادام درختی فله ای

بادام از خشکبارهایی است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف دارویی،آرایشی ،بهداشتی و درمانی استفاده می شود بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها ،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،منیزیم،پتاسیم و فیبر است که از املاح و مواد ضروری برای سلامتی بدن به شمار می رود بادام درختی مقاوم در برابر خشکی و کم آبی است از این رو در زمین های کشت دیم و رطوبت بسیار کم نیز رشد می کند بادام های درختی انواع مختلفی دارند و ب دو دسته ی بادام تلخ و با دام شیرین تقسیم می شوند بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد اما از آن برای مصارف مختلف دارویی و درمانی استفاده می شود بادام های شیرین عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقا. از بادام های شیرین هم در مصارف خوراکی و هم در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی استفاده می شود.

هر یک از انواع بادام خصوصیان جداگانه ای دارند و از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند خرید و فروش بادام درختی به عنوان یکی از خوش طعم ترین و مغذی ترین خشکبارهای ایرانی همواره از رونق بالایی برخوردار است بادام بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد .

مجموعه خشکبار شادیز از تامین کنندگان معتبر انواع بادام بصورت فله ای در ایران می باشد مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت مستقیم از تولید کننده در این مجموعه خریداری نمایند کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست ارائه می گردد.

جهت سفارش محصول و آگاهی از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام فله ای درجه یکخرید بادام درختی قله ایخرید بادام فله ایخرید بادام فله درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *