خرید بادام عمده فارس _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام عمده فارس

خرید بادام عمده فارس _ شرکت خشکبار شادیز بادام درختی عمده و درجه یک تولید شده در استان فارس را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

خرید بادام عمده فارس

بادام از مهم ترین محصولات کشاورزی استان فارس است  استان فارس با برخورداری از آب و هوای خوب،بهترین انواع بادام درختی را بصورت عمده در ایران تولید می کند انواع بادام درختی مانند بادام سنگی و بادام کاغذی در مناطق مختلف فارس کشت می شود بادام سنگی فارس یکی از با کیفیت ترین بادام های ایران است که مغز بسیار درشت و طعم شیرینی دارد.

بادام سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود .

درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز به خوبی رشد می کند مناطق مختلف استان فارس مانند بوانات،داراب،استهبان،نی ریز از قطب های مهم تولید و فروش بادام درختی در استان فارس می باشند.

مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به همین دلیل روغن آن را جهت مصارف مختلف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند .

شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین انواع بادام و مغز بادام تولید شده در فارس را با قیمت مناسب بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام عمده فارسخرید بادام عمده فارسخرید بادام فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *