صادرات گردو از ایران به کشورهای خارجی _بازرگانی شادیز

صادرات گردو از ایران

صادرات گردو از ایران به کشورهای خارجی _بازرگانی شادیز،صادر کننده انواع گردوی ایرانی بصورت عمده  به کشورهای مختلف خارجی می باشد.

صادرات گردو از ایران

گردو یکی از مهم تریت خشکبار صادراتی ایران است و صادرات آن در سال های اخیر رقم چشمگیری داشته است کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان گردو در دنیا است که مقام سوم را به خود اختصاص داده است گردوی ایرانی یکی از مرغوب ترین انواع گردو در دنیا است و تنوع بسیار زیادی دارد گردوهای ایرانی به کشورهای مختلف و کشورهای همسایه مانند ترکیه،عراق،انگلستان و آلمان انجام می شود صادرات گردوی ایران قدمت طولانی دارد و قدمت آن به سال ۱۳۰۱ برمی گردد انواع مختلف گردوی ایرانی مانند گردو سنگی ،گردو پوست کاغذی،گردو جمال،گردو تویسرکان ،گردو نوک کلاغی و … به کشورهای مختلف اروپایی و عربی صادر می گردد.

گردو و ارقام گردو

کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان گردو در دنیا است درخت گردو در مناطق دارای آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند در اکثر مناطق ایران انواع گردو بصورت عمده کشت می شود گردوی ایران از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد بیشترین سطح زیر کشت گردو در ایران متعلق به شهرستان تویسرکان و بافت کرمان است گردو در دیگر استان های ایران مانند استان همدان،کرمان،کرمانشاه،فارس،خراسان،جهارمحال بختیاری،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تولید می شود ارقام مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی می باشد.

گردو سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی مانند پروتئین،ویتامین،و مواد مغذی مانند آهن،پتاسیم،منیزیم،کلسیم،فسفر و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند .

بازرگانی خشکبار شادیز صادر کننده انواع گردو بصورت عمده و با پوست به کشورهای مختلف اروپایی و دیگر کشورهای همسایه ایران است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خریداری محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردو از ایرانصادرات گردو ایرانصادرات گردو به کشورهای خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *