صادرکننده آجیل، خرما و خشکبار _ بازرگانی شادیز

صادرکننده آجیل، خرما و خشکبار _ بازرگانی شادیز

صادرکننده آجیل، خرما و خشکبار _ بازرگانی شادیز، شرکت تجارت پویا(شادیز) یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و صادر کننده خشکبار در ایران است. هدف اصلی این شرکت ارائه آجیل، خشکبار و میوه خشک با کیفیت بالا برای کشورهای سراسر جهان می باشد.

صادرکننده آجیل، خرما و خشکبار _ بازرگانی شادیز

خشک کردن میوه ها تکنیکی با سابقه طولانی است که به قرن ها قبل باز می گردد. تولید کنندگان و عمده فروشان میوه خشک و آجیل عمدتاً در کشورهای خاورمیانه مانند ایران، عراق و ترکیه برای نگهداری میوه ها برای دوره های طولانی تر محبوب بودند. در دنیای امروز، آجیل و خشکباری مانند پسته، کشمش، خرما و انجیر به عنوان یکی از محبوب ترین تنقلات در سراسر جهان شناخته می شوند.

ایران یکی از کشورهای پیشرو در خاورمیانه در تولید، عرضه و صادرات خشکبار است. شرکت های مربوطه با خشک کردن و تولید چندین نوع میوه خشک مانند انجیر، زردآلو ، کشمش و پسته در بازار جهانی حضور دارند.

شرکت تجارت پویا(شادیز) یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و صادر کننده خشکبار در ایران است. هدف اصلی این شرکت ارائه آجیل، خشکبار و میوه خشک با کیفیت بالا برای کشورهای سراسر جهان می باشد.

محصولات این شرکت به دقت از میوه های مرغوب انتخاب شده و با خط تولید مدرن و در عین حال کارآمد به بسیاری از کشورهای جهان از جمله امارت ،تایوان، چین، اسپانیا، ویتنام، روسیه، هند، آلمان، بلغارستان، سنگاپور، کانادا، جمهوری چک، مصر، مراکش، ارمنستان،پاکستان،بنگلادش،عراق،فرانسه،قطر و کره جنوبی و غیره عرضه می گردد.

شرکت شادیز انواع میوه های خشک ایرانی از جمله پسته، بادام، خرما، انجیر، کشمش، آلو، انجیر و زردآلو را ارائه می دهد.

فواید میوه های خشک برای سلامتی:

فواید میوه های خشک برای سلامتی:بازرگانی شادیز

میوه های خشک فواید زیادی برای سلامتی دارند و گنجاندن آنها در رژیم غذایی روزانه می تواند برای بدن مفید باشد. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

• میوه های خشک حاوی مقدار قابل توجهی آهن، ویتامین C، ویتامین A و محتوای کربوهیدرات کم هستند. این عوامل می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند.

• میوه های خشک حاوی مقدار قابل توجهی پلی ساکارید هستند. این ماده می تواند اضطراب و افسردگی را کاهش دهد زیرا سطح سروتونین و ملاتونین را افزایش می دهد.

• میوه های خشک حاوی مقدار مناسبی آنتی اکسیدان هستند. بنابراین، آنها می توانند پاسخ انسولین را در بدن بهبود بخشند و در نتیجه التهاب پانکراس را کاهش دهند. آنها همچنین می توانند به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کنند.

 عرضه عمده پسته با کیفیت ایرانی

 عرضه عمده پسته با کیفیت ایرانی_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

عرضه عمده پسته با کیفیت در ایران از تولیدات استان های کرمان ،خراسان، یزد و دامغان می باشد.

گروه ها و شرکت های متعددی در این مناطق در زمینه عرضه پسته به بازارهای داخلی و صادراتی فعال می باشند.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز نیز در زمینه فروش و صادرات عمده انواع پسته با کیفیت ایرانی برای مقاصد داخلی و صادراتی فعالیت می نماید. این مجموعه همچنین صادرکننده انواع پسته و مغز پسته ارگانیک ایرانی می باشد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه عرضه عمده پسته با کیفیت، آماده ارائه خدمات متعدد تولید،سورت، بسته بندی و صادرات به بازرگانان عزیز می باشد.

برای دریافت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکباربادامپستهخرما

آجیل و خشکبار شادیزارزش غذایی میوه خشکانواع میوه خشکبازرگانی خشکبار شادیزتولید کنندگان آجیلتولید کنندگان میوه خشکتولید کننده میوه خشک و آجیلخرید آجیل و خشکبارخرید آجیل و خشکبار ایرانیخرید آنلاین میوه خشکخرید انواع خشکبارخرید عمده خرماخط تولید خشکبارخط تولید میوه خشکشرکت عرضه کننده آجیل و خشکبارصادرات پستهصادرات خشکبارصادرات میوه خشکصادرات میوه خشک به روسیهصادرات میوه خشک به عمانصادرکنندگان خشکبار ایرانیصادرکننده آجبلصادرکننده پستهصادرکننده خرماصادرکننده خشکبارصادرکننده میوه خشکعرضه عمده آجیل ایرانیعرضه عمده پستهعرضه عمده خرماعرضه عمده میوه خشکفروش عمده آجیل و خشکبارفروش و صادرات خشکبارفواید میوه خشکفواید میوه های خشکقیمت آجیلقیمت پستهقیمت خرماقیمت خشکبارقیمت میوه خشککارخانه خشکبار شادیزمیوه خشک شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *