عرضه بادام درختی بصورت عمده _خشکبار شادیز

عرضه بادام درختی

عرضه بادام درختی بصورت عمده _خشکبار شادیز انواع بادام درختی را صورت مستقیم از باغدار به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

عرضه بادام درختی

بادام درختی از مغذی ترین انواع خشکبار است که بصورت عمده و در انواع مختلف در ایران تولید می شود بادام طعم لذیذ و خواص تغذیه ای و درمان فراوانی دار از این رو از آن بصورت های مختلف خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود از بادام در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

معروف ترین انواع بادام شامل بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی است هر یک از انواع بادام ویژگی های منحصر به فردی دارد و از نظر میزان مغز با یکدیگر متفاوت می باشند .

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی آن بسیار ضخیم و سفت است مغز بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی فراوانی دارد از مغز بادام سنگی بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل بصورت دیم نیز کشت می شود.

بادام مامایی از مرغوب ترین انواع بادام درختی است جنس پوست این بادام مانند بادام سنگی سفت و محکم است مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی دارد منشا این بادام استان چهار محال بختیاری است بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد.

بادام پوست کاغذی که به بادام منقا و بادام محب نیز شهرت دارد به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود این بادام درصد مغز بسیار بالایی دارد بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است و از آن بصورت خام و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون دخالت هیچ واسطه ای به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

عرضه بادام درختیعرضه بادام درختی عمدهعرضه عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *