فروش عمده کشمش قلمی طلایی+قیمت – خشکبار شادیز

فروش عمده کشمش قلمی طلایی+قیمت - خشکبار شادیز

فروش عمده کشمش قلمی طلایی+قیمت – خشکبار شادیز: کشمش طلایی یکی از ارقام صادراتی است که بیشترین درصد صادرات کشمش ایران را به خود اختصاص داده است.

شرکت کشمش شادیز آماده ارائه کشمش قلمی طلایی (جامبو) درجه یک ایرانی به خریداران سراسر دنیا می باشد.

فروش عمده کشمش قلمی طلایی+قیمت – خشکبار شادیز

کشمش قلمی طلایی به کشمشی طلایی جامبو یا کشمش طلایی کاشمری نیز معروف است. همانطور که از نامش مشخص است رنگ این کشمش طلایی است. کشمش، به طور کلی، انگور خشک است. آنها انگورهای بی دانه هستند. کشاورزان با دوبار شستن کشمش بلند طلایی، فرآوری آن را آغاز می کنند. سپس آن را زیر سایه خشک می کنیم. سپس آنها را با روغن نباتی بپوشانید تا رطوبت خود را خیلی زود از دست ندهد. همچنین، تا کشمش ها به یکدیگر نچسبند. علاوه بر این، روغن به کشمش ها درخشندگی متوسطی می دهد. مرحله بعدی این است که ساقه ها را جدا کرده و تمیز کنید. مرحله آخر مرتب سازی لیزری آنها است. سطح رطوبت کشمش قلمی طلایی زیر ۱۵ درصد است.

سطح استاندارد SO2 (دی اکسید گوگرد) برای کشمش قلمی طلایی تا ۳۰۰۰ پی پی ام است.

اندازه این کشمش به طور کلی بین ۲۴۰ تا ۳۲۰ عدد در هر ۱۰۰ گرم است. بنابراین، در مقایسه با کشمش سلطانا، آنها به طور قابل توجهی بزرگتر هستند و شکل های طولانی تری دارند.

به دلیل سطح قند بالای کشمش، طعم بسیار شیرینی دارد.

این نوع کشمش تقاضای بالایی در بین مشتریان دارد. زیرا کشمش طلایی جامبو کاربرد بسیار متنوعی دارد. به عنوان مثال، مشتریان از این نوع کشمش برای اهداف زیر استفاده می کنند:

مصارف صنعتی
استفاده و مصرف مستقیم
قنادی
نانوایی، از جمله کیک و کلوچه
شیرینی
اسنک
مخلوط کردن با آجیل های دیگر

فصل برداشت کشمش قلمی طلایی در اواخر شهریور و اواسط مهر آغاز می شود. بنابراین پیشنهاد ما به مشتریان این است که سفارشات خود را در هفته های اول شهریور رزرو کنند. اگرچه لطفاً توجه داشته باشید که کشمش در طول سال در دسترس خواهد بود.

این نوع کشمش ترجیح می دهد در دامنه کوه ها رشد کند. از آنجایی که ایران مناطق کوهستانی زیادی دارد، کشاورزان می توانند این کشمش را در بسیاری از استان ها کشت کنند. به عنوان مثال، شما می توانید تاکستان های کشمش طلایی قلمی را در خراسان شمالی پیدا کنید. در مناطقی مانند کاشمر یا خلیل آباد.

ما مشتریان زیادی از سراسر دنیا داریم که به این نوع کشمش علاقه دارند. به عنوان مثال، روسیه، اوکراین، بلاروس، لهستان، کرواسی، سوئیس، ایتالیا، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عمان، قطر، هند، مالزی، سنگاپور و همچنین کشورهای آفریقایی.

مشخصات کشمش قلمی طلایی

مشخصات کشمش قلمی طلایی - فروش عمده کشمش قلمی طلایی+قیمت - خشکبار شادیز

رنگ: طلایی
نوع: کشمش بدون دانه
طعم: طبیعی
بسته بندی فله: کارتن درجه یک مواد غذایی ۵ کیلوگرمی و ۱۰ کیلوگرمی و سایر بسته بندی ها
رطوبت: ۱۲٪ – ۱۵٪
جامبو: ۲۳۰-۳۲۰، ۵% قطعه در هر ۱۰۰ گرم

قیمت عمده کشمش طلایی قلمی

قیمت عمده کشمش طلایی قلمی - فروش عمده کشمش قلمی طلایی+قیمت - خشکبار شادیز

قیمت کشمش قلمی طلایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها محل کشت، زمان برداشت، کیفیت و اندازه کشمش است که به طور مستقیم بر قیمت این کشمش تاثیر می گذارد.
اما برخی عوامل اقتصادی مانند نوع بسته بندی، میزان تقاضا در بازار، میزان تولید سالانه و همچنین نوسانات قیمت محصولات مربوط به کشمش از جمله عواملی هستند که بر قیمت این محصول با توجه به وضعیت بازار موثر هستند.

برای دریافت لیست قیمت به صورت (EXW, FOB, CIF, CFR,…) و خرید کشمش با همکاران ما تماس بگیرید.

⇐با ما تماس بگیرید

کشمش

انواع کشمش ایرانیبازار کشمش ایرانتامین کننده کشمش کاشمریتولید کننده کشمش طلاییتولید و پسته بندی کشمشخرید کشمشخرید کشمش با کیفیتخرید کشمش درجه یکخرید کشمش طلایی عمدهخرید کشمش عمدهخرید کشمش کاشمرخرید و فروش کشمشخرید و قیمت کشمش قلمی طلاییخرید و قیمت کشمش قلمی ممتازخواص کشمش قلمی طلاییشرکت کشمش شادیزصادرات انواع کشمش ایرانیصادرکننده کشمش ایرانیعرضه عمده کشمش صادراتیفرآورده های کشمشفروش عمده کشمشفروش عمده کشمش طلاییقیمت روز کشمشقیمت عمده کشمشقیمت عمده کشمش طلاییقیمت کشمش امروزقیمت کشمش قلمی طلاییقیمت کشمش کاشمریکارخانه تولید کشمشکشمش بشکشمش صادراتیکشمش طلاییکشمش طلایی جامبوکشمش طلایی شادیزکشمش عمدهکشمش قلمی طلاییکشمش قلمی طلایی شادیزکشمش قلمی طلایی کاشمرکشمش کاشمریلیست قیمت کشمش صادراتیمشخصات کشمش قلمی طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *